صرافی کوین بیس در آستانه مرج از توکن cbETH رونمایی کرد

خانهاخبارصرافی کوین بیس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در حالی که تا شروع به کار مرج اتریوم فاصله چندانی نداریم ،صرافی کوین بیس از توکن اتر استیک شده رونمایی کرد. این صرافی در اطلاعیه ای اعلام کرد که امیدوارست توکن cbETH مورد توجه و استقبال قرار بگیرد و طی این پذیرش همگانی بتوان از این توکن در اپلیکیشن های دیفای بهره برد.

- Advertisement -

صرافی کوین بیس یک دارایی جدیدی را راه اندازی کرده است . توکن های اتریومی که میتوان آنها را در صرافی ارز دیجیتال رپد و استیک کرد. روز چهارشنبه صرافی کوین بیس در طی اطلاعیه ای اعلام کرد که اتر رپد استیکینگ مبتنی بر شبکه اتریوم نوعی از توکن های ERC20 است که در این صرافی لیست خواهد شد . کاربران می توانند از این توکن خود برای دریافت پاداش در صرافی استفاده کنند.

- Advertisement -

کاربران می توانند از اتر استیک شده خود در این صرافی استفاده کنند و علاوه بر دریافت سود استیکینگ، بتوانند در صورت نیاز cbETH را در فضای دیفای به عنوان وثیقه برای دریافت وام استفاده کنند.

طبق اطلاعیه این وبسایت ، کاربران میتوانند توکن های خود را از صرافی برداشت کنند ، آنها را استیک کنند و سپس ETH2 خود را به cbETH رپد کنند .در صورت فراهم شدن نقدینگی لازم ، انتظار میرود که این توکن ها از امروز معادل 25 اوت 2022 در صرافی موجود شوند.

cbETH
رونمایی cbETH رونمایی کرد

مدیر عامل صرافی کوین بیس با انتشار وایت پیپر توکن cbETH به جامعه ارزهای دیجیتال اعلام کرده است :

“امید است که این توکن به خوبی مورد استقبال قرار بگیرد و همگان از cbETH در برنامه های دیفای استفاده کنند.”

وی با ساخت توکن های رپد شده با کیفیت و قراردادهای هوشمند منبع باز قصد دارد اکوسیستم ارزهای دیجیتال را فراگیر تر و گسترده تر کند .

طبق وایت پیپر منتشر شده ، از آنجایی که توکن cbETH مطابق با استاندارد ERC20 ساخته شده به شدت با dAPPها و دیفای سازگاری دارد. CbETH و ETH دارایی های وابسته و پگ شده به هم یا اصلا قابل تعویض با یکدیگر نیستند . یعنی نمیتوان گفت که 1 cbETH را میتوان با 1 ETH عوض کرد و قیمت یکسانی هم خواهند داشت.

در اصل cbETH به عنوان یک توکن مرکب ( cTokens) عمل خواهد کرد. cTokens ها اساسا به عنوان وثیقه در استخرهای نقدینگی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند و یا با دارایی های دیجیتال دیگر مبادله می‌شوند. این موردیست که قبلا در امور مالی مصرف کننده سنتی وجود نداشته است . نرخ بهره در داخل CUSDC دارایی قرار دارد و نه در اختیار صاحب دارایی.

*cUSDC به حجم دارایی دیجیتال USDC شم ا گفته میشود که به کامپاند پروتکل واریز کرده اید.

در واقع از آنجایی که به اتر استیک شده مورد نظر پاداش تعلق میگیرد، انتظار میرود که هر توکن cbETH برابر با بیش از یک اتر استیک شده باشد، که همین مسئله با گذشت زمان باعث تفاوت در قیمت آنها خواهد شد.

بنیاد اتریوم روز چهارشنبه اعلام کرد که شبکه از 6 سپتامبر (15 شهریور) با ارتقای Bellatrix در Beacon Chain فعال می شود و انتظار می رود مرج اتریوم قبل از 20 سپتامبر (29 شهریور) اجرایی شود. Coinbase در 16 آگوست (25 مرداد) اعلام کرد که برنامه ریزی کرده برای مدت کوتاهی واریز و برداشت توکن های ETH و ERC-20 “به عنوان یک اقدام پیشگیرانه” قبل از مرج برای رسیدگی به انتقال اتریوم به حالت تعلیق دربیاورد.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان