سولانا به زودی فروش گوشی هوشمند ساگا (Saga) را آغاز می‌کند

خانهاخبارسولانا به زودی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

سولانا لبز، شرکت توسعه‌دهنده شبکه سولانا، رقیب اتریوم به‌تازگی اعلام کرده است که گوشی هوشمند و پرچم‌دار این مجموعه با نام ساگا (Saga) آماده شده است و به‌زودی فرایند ارسال و فروش آن برای کاربران آغاز می‌شود. آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل این شرکت روز پنجشنبه و در جریان رویداد راه‌اندازی این برند تلفن همراه گفت که تلفن همراه هوشمند ساگا روز 15 آوریل در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که پیش‌خرید کرده بودند. پس از آن و در 8 مارس فروش عمومی آن آغاز می‌شود.

- Advertisement -
spot_img

گوشی هوشمند سولانا با نام ساگا

به نقل از دیلی هودل و بنا بر گفته‌های یاکوونکو، راه‌اندازی برند گوشی هوشمند ساگا، نقطه عطفی برای سولانا خواهد بود. مدیرعامل سولانا لبز توضیح داد که این شرکت کاری را انجام داده است که از دید همه غیرممکن بوده است. وی افزود که سولانا یک نرم‌افزار موبایلی کامل را در قالب یک تلفن همراه پرچم‌دار ساخته است تا ارزهای دیجیتال را در عصر موبایل‌ها ترکیب کند. از نظر وی، کاربران اکنون می‌توانند تجربه کنند که دنیای کریپتو در فضای تلفن همراه چه حسی دارد.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که هدف سولانا از ساخت گوشی هوشمند وب 3 مبتنی بر اندروید، جذب حداکثری مردم به فضای ارزهای دیجیتال بوده است. یاکوونکو توضیح داد که تلفن همراه ساگا به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را ذخیره و مدیریت کنند. وی افزود:

«از زمان راه‌اندازی بیت کوین در سال 2008، همیشه این رؤیا وجود داشته است که 1 میلیارد نفر وارد این حوزه شوند و با استفاده از روش‌های خود حضانتی به ذخیره دارایی‌های دیجیتال بپردازند. خود حضانتی امری بسیار مهم در فضای کریپتو است چرا که پایه و اساس صنعت ارزهای دیجیتال بر این موضوع استوار است.

در حقیقت کاربران باید کلیدهای خصوصی خود را در اختیار داشته باشند و در فضای فعلی این موضوع بسیار چالش‌برانگیز است و سخت به دست می‌آید. اما آیا امکان آن وجود دارد که به چنین دستاوردی دست پیدا کنیم. من به شخصه نمی‌توانم دنیایی را تصور کنم که یک میلیارد نفر از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند اما تلفن همراه شما نمی‌تواند به کیف پول سخت‌افزاری تبدیل شود.»

مطلب مفید: بلاک چین Base چیست؟ آشنایی با بلاک چین لایه ۲ صرافی کوین بیس

یاکوونکو در ادامه گفت که ساگا اولین دستگاهی است که در آن با ارزهای دیجیتال به‌عنوان یک شهروند درجه یک رفتار می‌شود. امروز بدون این تلفن همراه، تجربه وب 3 بسیار بد است. خود حضانتی امری بسیار پیچیده است و امنیت برای کیف پول‌های رمز ارزی در تلفن‌های همراه بسیار سخت به دست می‌آید.

قابل‌توجه است که قیمت گوشی هوشمند ساگا 1000 دلار است و دارای فضای ذخیره‌ای 512 گیگابایتی است. این دستگاه داری دو دوربین پشت و صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED است. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت نیز اشاره کرد. مدیرعامل سولانا لبز درباره این دستگاه گفت که گوشی ساگا از سخت‌افزاری استفاده می‌کند که به برخی نرم‌افزارها اجازه می‌دهد تا به صورت جدا از سیستم‌عاملی کار کنند که امنیت دستگاه را حفظ می‌کند.

وی اشاره داشت که پس از آغاز کار در فضای ارزهای دیجیتال به این فکر فرورفته است که تلفن همراه یا کامپیوتر کاربر باید به امن‌ترین مکان ممکن برای ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران تبدیل شود. از نظر یاکوونکو، راه بهبود تجربه کاربران در فضای وب 3 از طریق تلفن‌های همراه و یک دستگاه سخت‌افزاری امن مانند ساگا به دست می‌آید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان