به روزرسانی میمبل ویمبل (MimbleWimble) لایت کوین صبح جمعه انجام خواهد شد

خانهاخباربه روزرسانی میمبل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فکت کوینز: بنیاد لایت کوین(LiteCoin) قصد داشت با ارتقاء میمبل ویمبل (MimbleWimble) لایت کوین را به جمع کوین‌های حریم خصوصی وارد کند و به روز رسانی آن را تقریبا از سه سال پیش آغاز کرد. اکنون، چارلی لی (Charlie lee) بنیانگذار لایت کوین در توییتی اعلام کرده که بالاخره پس از مدت‌ها انتظار فعال سازی MWEB انجام می‌شود.

- Advertisement -
spot_img

بعد از به روزرسانی MWEB، لایت کوین عملکردی مشابه با کوین‌های حریم خصوصی مونرو (Monero) و زی کش (Zcash) خواهد داشت و فرستنده‌های توکن LTC می‌توانند آدرس و مقدار رمزارز ارسالی را مخفی نگه دارند. اما ظاهرا هنوز کل شبکه برای این رویداد آمادگی ندارد.

- Advertisement -

زمان احتمالی فعال سازی به روزرسانی میمبل ویمبل لایت کوین

چارلی لی در توییتی زمان احتمالی فعال سازی MWEB را راس ساعت 8:30 صبح بیستم ماه مه به وقت جهانی اعلام کرده و گفته جزییات بیشتر به زودی منتشر می‌شود. همچنین، او در این توییت از آماده نبودن همه استخرها و ماینرها برای ارتقاء MWEB خبر داده است.

زمان فعال سازی MWEB لایت کوین
تاریخ فعال سازی MWEB لایت کوین

مطلب مفید: لایت کوین(Litecoin) چیست؟ همه چیز درباره لایت کوین

یک هفته پیش نیز چارلی از جامعه لایت کوین خواسته بود تا از استخرها و ماینرها بخواهند که برای این ارتقا آماده شوند. در صورتی که ماینرها نتوانند در فرصت دو روز باقی‌مانده آماده شوند، بعد از ارتقا بلاک‌ها‌ی نامعتبر را استخراج می‌کنند.

او در پنجم ماه می در صفحه رسمی توییترش از ماین موفق چندین بلاک در تست نت خبر داده بود. به گفته یکی از مهندسان فناوری اطلاعات فعال در پروژه آپدیت و اجرای MWEB، حدود 75% ماینرها از یک ماه پیش برای فعال سازی MEWE آماده بوده‌اند. پیش‌بینی می‌شود آپدیت جدید در بلاک شماره 2265984 فعال شود.    

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان