فلوکی (FLOKI) رقیب شیبا اینو 8 درصد افزایش یافت

خانهاخبار فلوکی (FLOKI) رقیب...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، فلوکی (FLOKI)، رقیب شیبا اینو، با پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در اکوسیستم خود، یک رشد 8 درصدی را تجربه کرد.

- Advertisement -
spot_img

فلوکی اینو، ارز دیجیتالی که اغلب به عنوان رقیب شیبا اینو معرفی می‌شود، اخیرا شاهد افزایش قابل توجهی بوده و رشد چشمگیر 8 درصدی را ثبت کرده است. این افزایش در زمانی اتفاق می‌افتد که فلوکی از برنامه‌های هیجان‌انگیز برای آینده، از جمله راه‌اندازی یک پلتفرم آموزشی کریپتو، رونمایی کرده است.

- Advertisement -

تحولات جدید FLOKI

FLOKI با توییت اخیر خود موجی در جامعه کریپتو ایجاد کرد و قصد خود را برای انتشار یک پلتفرم آموزشی کریپتو اعلام کرد. این پلتفرم که به عنوان دانشگاه فلوکی (University Of Floki) شناخته می‌شود، با هدف ارائه خدمات به کاربران کریپتو به سرعت در حال رشد که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به یک میلیارد نفر برسد. این ابتکار عمل تعهد FLOKI را به کاربردپذیر بودن و آگاهی از توکن بومی FLOKI و اکوسیستم گسترده‌تر آن نشان می‌دهد.

یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش اخیر فلوکی ، اضافه شدن جفت ارزهای جدید در برنامه Crypto.com است. این فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا FLOKI را با سایر رمزارزهای محبوب از جمله RDNT، ACH، DAR و ZRX معامله کنند. در دسترس بودن این جفت‌های معاملاتی نقدینگی و دسترسی به فلوکی را افزایش می‌دهد و به طور بالقوه باعث جذب معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیشتر به اکوسیستم فلوکی می‌شود.

Floki Inu همچنین اخیراً از یک مشارکت استراتژیک با Binance Pay پرده‌برداری کرده است، حتی Binance.US که تحت نظارت است نیز فلوکی را به گزینه‌های هدیه خود اضافه کرده است.

تحلیل قیمت FLOKI

برای بررسی عملکرد اخیر فلوکی ، اجازه دهید آن را با رقیبش، شیبا اینو مقایسه کنیم. توکن SHIB در حال حاضر روی قیمت 0.00006732 دلار ایستاده است. و در ۲۴ ساعته گذشته یک افزایش 2.77٪ داشته است.

در مقابل، فلوکی دارای قیمت 0.0002278 دلار است که افزایش قابل توجه 8.00 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد.

فلوکی در حال حاضر تقریباً 66٪ از قیمت SHIB عقب است. همانطور که بازار رمزارزها به تکامل خود ادامه می‌دهد، بررسی اینکه FLOKI و Shiba Inu، چگونه در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر بازار با دیگر ارزهای دیجیتال رقابت می‌کنند و سازگار می‌شوند، جالب خواهد بود.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان