قاضی فدرال آمریکا درخواست SEC برای مسدود کردن وجوه Binance.US را رد کرد.

خانهاخبارقاضی فدرال آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، Binance.US برای ادامه فعالیت بدون توقیف وجوه و توقف پرداخت حقوق کارکنان، با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به سازش رسید.

- Advertisement -
spot_img

قاضی فدرال درخواست SEC برای مسدود کردن وجوه و سایر دارایی‌های صرافی در پلت فرم معاملاتی Binance.US را رد کرده بود. این امر یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که بایننس درخواست مشابهی را از دادگاه برای رد پیشنهاد SEC ارائه کرد.

- Advertisement -
Binance.US

در روز سه شنبه، 13 ژوئن، قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، ایمی برمن جکسون، گفت که Binance.US و کمیسیون بورس و اوراق بهادار توافق کرده اند که روی یک معامله برای جلوگیری از مسدود شدن کامل دارایی‌ها کار کنند. جکسون گفت که دو طرف در مورد راه‌های محافظت از میلیاردها دلار وجوه مشتریان بدون نیاز به تعطیل کردن صرافی اختلاف‌نظر خاصی ندارند.

قاضی افزود که اگر دو طرف به توافق متقابل برسند، او دیگر مجبور نیست در مورد درخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای ارائه یک دستور منع موقت تصمیم بگیرد.

Binance.US با دست کشیدن از کنترل وجوه مشتریان مخالف است

بلافاصله پس از طرح شکایت علیه Binance.US به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار فدرال، SEC به دنبال دستوری برای مسدود کردن وجوه در Binance.US بود. رگلاتور اوراق بهادار فدرال استدلال می‌کند که این فرمان مانع از اتلاف وجوه می‌شود.

با این حال، Binance.US شدیداً با درخواست SEC مخالفت کرد و بیان کرد که مسدود کردن جریان وجوه باعث فلج شدن کسب‌وکار آن و در نهایت آسیب رساندن به مشتریان می‌شود. وکلای بایننس آمریکا به قاضی گفتند: “ما حاضر نیستیم مجازات مرگ را پس از گذشت هشت روز از پرونده خود بپذیریم.”

بایننس همچنین استدلال کرد که صرافی باید به اندازه کافی وجوه در دسترس داشته باشد تا بتواند هزینه‌های تجاری معمولی مانند پرداخت حقوق، اجاره، فروشندگان و مجوز نرم‌افزار را پوشش دهد.

Binance.US و SEC به مصالحه رسیدند

بایننس طرحی را پیشنهاد داد که شامل انتقال ارز دیجیتال مشتریان آمریکایی به کیف پول‌های جدید با کلیدهای خصوصی جدید بود. این کیف پول‌ها فقط توسط افسران مستقر در ایالات متحده در Binance.US کنترل می‌شوند.

صرافی به عنوان بخشی از برنامه خود، درخواست مجوز برای ادامه پرداخت حقوق کارکنان و پوشش هزینه‌های خود کرد. با این حال، اطمینان داد که هیچ وجهی بدون تأیید قاضی منتقل یا پرداختی به نفع هیچ نهاد بایننس انجام نخواهد شد.

در پاسخ، SEC پیشنهاد کرد که بایننس دارایی‌های مشتریان را به ایالات متحده بازگرداند. به این ترتیب، دارایی‌ها تحت کنترل نهادهایی خواهند بود که توسط ژائو کنترل نمی‌شوند.

SEC همچنین از Binance.US درخواست کرد که جزئیات هزینه‌ها و کارمزدهای خود را برای درک بهتر الزامات مالی برای حفظ پلتفرم ارائه دهد.

قاضی از Binance.US خواسته است تا هزینه‌های کسب‌وکار خود را تا روز چهارشنبه ثبت کند.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان