تیم توسعه پای نتورک نسبت به لیست شدن توکن پای در صرافی هوبی هشدار داد

خانهاخبارتیم توسعه پای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی رمز ارزی هوبی به تازگی توکن بومی پروتکل پای نتورک را در پلتفرم خود لیست کرد و پس از آن قیمت این ارز و حجم معاملات آن نیز رشد قابل توجهی پیدا کرد. با این حال، نکته قابل توجه درباره لیست شدن پای در هوبی آن است که پروتکل پای نتورک در بیانیه‌ای این اقدام را غیرقانونی توصیف کرده است.

- Advertisement -
spot_img

لیست شدن پای در صرافی هوبی

به نقل از کریپتواسلیت، هوبی روز 29 دسامبراعلام کرد که پای (Pi)، توکن بومی پای نتورک (Pi Network) را در پلتفرم خود لیست کرده است. در فاصله 24 ساعت پس از این اعلامیه، قیمت دارایی از محدوده 44 دلاری با رشد 461 درصدی همراه شد و به اوج 307.9 دلاری نیز رسید.

- Advertisement -

در همان روز لیست شدن توکن در هوبی، پای نتورک درباره لیست شدن توکن بومی خود در صرافی‌های مختلف به کاربران هشدار داد. بر اساس داده‌های کوین گکو، توکن پای را علاوه بر هوبی در حال حاضر می‌توان در صرافی متمرکز XT.COM نیز معامله کرد.

بنا بر بیانیه رسمی این پروژه، توکن پای بدون اطلاع، مجوز و یا دخالت شبکه در صرافی هوبی لیست شده است. این شبکه همچنین اعلام کرد که موافق قرار گرفتن توکن خود در صرافی‌های مختلف با هدف انجام معاملات نیست. در ادامه و با اشاره به دخالت نداشتن پای نتورک در لیست شدن توکن خود، شبکه از ماینرها و پیشگامان پروتکل خواست تا هیچ ارتباطی با توکن‌های لیست شده بدون مجوز نداشته باشند.

مطلب مفید: آموزش کامل استیکینگ در کوکوین (Kucoin)

این پلتفرم افزود که در حال حاضر توکن پای در دوره شبکه محصور شده به سر می‌برد، بدان معنا که انجام هرگونه معامله این دارایی در صرافی‌های رمز ارزی ممنوع است. بدین ترتیب، پروتکل به کاربران خود هشدار داد و اشاره داشت که معامله این دارایی در صرافی‌ها نقض سیاست‌های پای نتورک است.

بر اساس داده‌ها، دوره شبکه محصور شده یک تصمیم استراتژیک برای تمرکز بیشتر در ساخت و بهبود اکوسیستم و همچنین دستیابی به انبوه احراز هویت است. از نظر پای نتورک چنین چیزی برای ایجاد یک اکوسیستم بادوام قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی الزامی است. گفتنی است که پروتکل از صرافی‌ها خواسته تا توکن پای را از لیست خود حذف کنند و آماده است تا اقدامات لازم را در رابطه با این پلتفرم‌های معاملاتی و واسطه صورت دهد.

یکی از کاربران ردیت اشاره داشت که لیست شدن پای در هوبی کلاه‌برداری است چرا که نمی‌توان توکن‌های این شبکه را از کیف پول به صرافی‌ها واریز کرد. در نتیجه توکن‌ها معادل سفته‌ای هستند که کاربر ادعا می‌کند آنها ارزشمند و قابل استناد هستند. و در ادامه افزود که قیمت واقعی توکن چند سنت است و برای هوبی واقعاً شرم‌آور است که دست به چنین اقدامی زده است.

توکن لیست شده بدون مجوز پای در خوبی به حجم معاملاتی 46.8 میلیون دلار نیز رسید و در شبانه روز اخیر به بیشترین توکن معامله شده در پلتفرم تبدیل شد. باید اشاره داشت که در پلتفرم XT.COM نیز توکن تقلبی پای حجم معاملاتی 2.17 میلیون دلاری را ثبت کرد. در حالی که صرافی هوبی مجبور به حذف پای از لیست خود خواهد شد، سرمایه‌گذاران بسیاری میلیون‌ها دلار سرمایه خود را از دست خواهند داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان