ماشین مجازی فایل کوین (Filecoin) با قراردادهای هوشمند فعال می‌شود

خانهاخبارماشین مجازی فایل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، ماشین مجازی فایل کوین (Filecoin) امکان ذخیره سازی اطلاعات به صورت دائمی را ارائه می‌کند. همچنین فرصت‌های نامحدودی را برای حوزه‌های دائوهای (DAO) مربوط به اطلاعات، دیفای، ذخیره سازی دائمی و غیره ایجاد می‌کند.

- Advertisement -
spot_img

روز سه‌شنبه، ۱۴ مارس، پلتفرم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل کوین (Filecoin) راه‌اندازی ماشین مجازی خود (FVM) را در بلاک چین اصلی این پروژه اعلام کرد. راه اندازی FVM قراردادهای هوشمند و قابلیت برنامه ریزی برای کاربر را به بلاک چین فایل کوین اضافه می‌کند.

- Advertisement -

پیش از این، اخبار مربوط به ایجاد FVM فعالیت معاملاتی را برای رمز ارز فایل کوین (FIL) افزایش داده است. در 24 ساعت گذشته، قیمت توکن FIL تا 7.47 دلار افزایش یافت. در زمان انتشار این خبر، توکن FIL با 10.67 درصد افزایش، در قیمت 6.97 دلار و با ارزش بازار 2.8 میلیارد دلار معامله می‌شود.

با استفاده از FVM توسعه دهندگان می‌توانند کد سفارشی را برای اجرا در بلاک چین فایل کوین بنویسند. آن‎ها همچنین می‌توانند این کد را به سادگی در شبکه مستقر کنند. این مسئله می‌تواند پتانسیل عظیم اقتصاد اوپن دیتا (open data) را نمایان کند. در نتیجه، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند در مورد عوامل کلیدی مانند ذخیره‌سازی، بازیابی و محاسبه داده‌های مربوط به آدرس‌دهی محتوا به یکدیگر متصل شده و همراه با نوآوری‌های متعدد، فناوری خود را تقویت کنند.

معرفی قابلیت برنامه ‌ریزی کاربر با ماشین مجازی فایل کوین یک پیشرفت بزرگ در ارائه قابلیت‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است. خوان بِنِت (Juan Bennet)، مدیر عامل و بنیانگذار پروتکل لبز (Protocol Labs)، در مورد این ماشین مجازی صحبت کرد:

«ماشین مجازی فایل کوین (FVM) یک گام بزرگ و رو به جلو برای صنعت بلاک چین و وب 3 است. این فناوری به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا انواع جدیدی از برنامه‌ها را بسازند و قدرت قراردادهای هوشمند را به داده‌های در مقیاس بزرگ برساند.»

ماشین مجازی فایل کوین (Filecoin) با قراردادهای هوشمند فعال می‌شود

ویژگی ‎های ماشین مجازی فایل کوین

ویژگی‌های جدید و جالب این پروژه فایل کوین، ابزار و ارزش شبکه Filecoin را بهبود می‌بخشد. این مسئله بیشتر به این شبکه در دموکراتیزه کردن خدمات ابری متمرکز در بازارهای آزاد کمک می‌کند.

فایل کوین خاطرنشان کرد که این ماشین مجازی فرصت‌های بی‌انتهایی را برای دائوهای اطلاعاتی، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، ذخیره سازی دائمی و دیگر شبکه‌های لایه 2 ایجاد می‌کند. علاوه بر این، به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا دسته‌ بندی‌های جدیدی از بازارها، برنامه‌های سفارشی شده و سازمان‌هایی را ایجاد کنند که حول راه‌حل‌های ذخیره‌سازی داده‌های فایل کوین ساخته شده‌اند.

برخی از مثال‌های کلیدی استفاده از FVM عبارتند از: مدیریت داده‌ها و همچنین کشف و ارزیابی مشارکت‌کنندگان در شبکه. علاوه بر این حوزه‌های دیفای، مدیریت داده، قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای (کراس-چین) و یکپارچه‌سازی نیز از کاربردهای کلیدی این فناوری هستند.

راه‌اندازی ماشین مجازی فایل کوین همچنین فرایندهای ادغام‌ پلتفرم‌های وب3 مانند سوشی (Sush)، سِلِر (Celer)، برِیو (Brave)، آکسلار (Axelar) و دیگران پروژه‌ها را به ارمغان می‌آورد. فایل کوین اظهار داشت که بیش از 150 برنامه در حال حاضر با استفاده از ذخیره سازی دائمی FVM در شبکه آزمایشی هایپراسپیس (Hyperspace) در حال ساخت است.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان