توسعه دهنده متامسک شایعه دریافت مالیات از کاربران را رد کرد

خانهاخبارتوسعه دهنده متامسک...

آنچه می‌خوانید...

کانسیسنیس، شرکت توسعه‌دهنده کیف پول متامسک روز گذشته و پس از شایعات ایجاد شده مربوط به پرداخت مالیات از طریق کیف پول‌های کاربران با ایجاد شفاف‌سازی توضیح داد که این پلتفرم به‌هیچ‌وجه با استفاده از کیف پول کاربران مالیات‌های پرداخت نشده آن‌ها را پرداخت نخواهد کرد. این شرکت توضیح داد که شایعات ایجاد شده به دلیل سوءتفاهم و اشتباه متوجه شدن شرایط و ضوابط پلتفرم بوده است.

حل سوءتفاهم متامسک

به نقل از کوین تلگراف، کانسیسنیس روز گذشته در یک پست توییتری به 272 هزار دنبال کننده خود توضیح داد که شایعات ایجاد شده همگی نادرست هستند و دلیل ایجاد آن‌ها اشتباه متوجه شدن شرایط استفاده از متامسک توسط کاربران بوده است. شرکت در ادامه افزود که بخش مالیات در شرایط استفاده از متامسک تنها به محصولات و برنامه‌های پولی این کیف پول اشاره داشته است و هیچ ارتباطی با تراکنش‌های درون زنجیره‌ای ارزهای دیجیتال ندارد.

- Advertisement -
توییت کانسیسنیس

کانسیسنیس اشاره داشت که عبارات حقوقی می‌توانند پیچیده و گمراه‌کننده باشند اما باید دقت داشت که بخش مالیات برای متامسک یا دیگر محصولات پلتفرم که شامل مالیات نمی‌شوند، نبوده و نخواهد بود. کیف پول متامسک تراکنش‌های رمزارزی را مشمول مالیات نمی‌داند و تغییری نیز در شرایط و ضوابط خود در این زمینه ایجاد نکرده است.

مطلب مفید: ارز دیجیتال LADYS یا مجموعه ان اف تی Milady‌ چیست؟

گفتنی است که روز گذشته و پیش از شفاف‌سازی کانسیسنیس، بسیاری از اعضای جامعه با مشاهده این بخش تعجب کردند و به انتقاد از متامسک پرداختند. بسیاری از آن‌ها فکر می‌کردند که عبارت کسر مالیات در شرایط و ضوابط کیف پول به معنای کسر مالیات حاصل از درآمد کاربران متامسک است.

توییت

این سوءتفاهم به‌سرعت در فضای مجازی گسترش یافت و موردتوجه بسیاری از اعضای جامعه قرار گرفت تا شاهد بحث و انتقادهای مختلف پیرامون شرایط و ضوابط استفاده از متامسک باشیم. قابل‌توجه است که این سوءتفاهم به حساب‌های کاربری بزرگ و مطرح در فضای کریپتو نیز رسید و برخی ادعا کردند که این کیف پول مسیر لجر را در پیش گرفته است.

البته باید توجه داشت که تمامی اعضای جامعه نیز با این اشتباهات و شایعات مواجه نشدند و برخی از کاربران تلاش داشتند تا مفهوم اصلی شرایط جدید استفاده از متامسک را به کاربران توضیح دهند. یکی از کاربران در این باره نوشت که اگر از این پلتفرم محصولی بخرید مشمول این مالیات می‌شوید، درست مانند زمانی که از آمازون یا دیگر پلتفرم‌ها خریدی را انجام می‌دهید. بخش مالیات پلتفرم هیچ ارتباطی به سوءتفاهم پیش‌آمده ندارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان