بایننس سرویس استخراج ابری بیت کوین خود را راه‌اندازی کرد

خانهاخباربایننس سرویس استخراج...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی بایننس، پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال به‌تازگی از راه‌اندازی محصول استخراج ابری بیت کوین خود خبر داده است. این محصول که با خرید اشتراک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد از امروز در دسترس کاربران علاقه‌مند خواهد بود. هدف از راه‌اندازی این سرویس آن است که کاربران علاقه‌مند به استخراج بیت کوین که دسترسی به ابزار و سخت‌افزارهای لازم را ندارند با پرداخت هزینه اشتراک از سرویس ماینینگ ابری بایننس برخوردار شوند و بتوانند هش ریت لازم را خریداری کنند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین تلگراف، هش ریت قدرت محاسباتی لازم برای تأیید تراکنش‌های بیت کوین در شبکه است. بر اساس داده‌ها بایننس در حال حاضر 1 ترا هش در ثانیه را با قیمت 10.7280 دلار به فروش می‌رساند که میان هش ریت و هزینه برق که به ترتیب 1.17 دلار و 9.558 دلار هستند، تقسیم می‌شود. باید اشاره داشت که هش ریت بالاتر می‌تواند احتمال افزایش درآمد در فرایند ماینینگ و استخراج را افزایش دهد.

محصول بایننس

مطلب مفید: استخراج ارز کاسپا و جایزه 300 دلاری آن!

- Advertisement -

قابل‌توجه است که محصول ماینینگ ابری بیت کوین صرافی بایننس برای مدت 180 روز یا به عبارتی 6 ماه فعال خواهد بود. همچنین باید اشاره داشت که در مدت‌زمان اشاره شده و هنگام استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند به ازای هر ترا هش بر ثانیه خریداری شده، حدود 0.0004338 بیت کوین را به دست آورند.

از آنجایی که محصول اشاره شده بر وب‌سایت جهانی بایننس راه‌اندازی شده است، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال در آمریکا به آن دسترسی نخواهند داشت. بایننس در بیانیه‌ای و در رابطه با اقدامات سخت‌گیرانه کمیسیون بورس آمریکا نسبت به این پلتفرم و حوزه کریپتو خاطرنشان کرد که بایننس رابطه‌ای کاملاً مستقل از بایننس آمریکا دارد و کاربران پلتفرم جهانی آن با مشکلات مربوط به بایننس آمریکا مواجه نیستند.

قابل‌توجه است که هم‌زمان با سرکوب‌های نهادهای آمریکایی و راه‌اندازی سرویس استخراج ابری بیت کوین، بایننس آمریکا نیز جرج کانلوس، یکی از مدیران سابق کمیسیون بورس آمریکا را در تیم حقوقی خود استخدام کرده است تا در برابر شکایت این نهاد بهتر از خود دفاع کند. گفتنی است که در واکنش به اتفاقات و اتهامات مطرح شده، بایننس با استخدام بهترین وکلای حقوقی جهان خود را آماده یک پرونده کیفری در دادگاه کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان