شرکت تراولف تاسیسات استخراج بیت کوین با انرژی هسته‌ای راه‌اندازی کرد

خانهاخبارشرکت تراولف تاسیسات...

آنچه می‌خوانید...

شرکت استخراج بیت کوین تراولف، یک مرکز استخراج رمز ارز جدید در ایالت پنسیلوانیا راه‌اندازی کرده است که انرژی آن کاملاً از طریق انرژی هسته‌ای تأمین می‌شود. روز گذشته این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که مرکز استخراج با انرژی هسته‌ای جدید تراولف با نام ناتیلوس کریپتوماین، اولین تاسیسات ماینینگ بیت کوین خواهد بود که انرژی را مستقیماً در محل تولید بدون عبور از شبکه استفاده می‌کند.

مرکز استخراج رمز ارز با انرژی هسته‌ای

به نقل از کوین تلگراف، مرکز ناتیلوس انرژی خود را مستقیماً از سایت هسته‌ای 2.5 گیگاواتی  سوسکوهانا (Susqehanna) دریافت می‌کند. پائول پراگر، مدیرعامل شرکت تراولف پس از راه‌اندازی مرکز استخراج بیت کوین جدید ادعا کرد که مرکز ناتیلوس نیازمند انرژی و هزینه کمتری است و برای مدت پنج سال تنها به 0.02 دلار به ازای هر کیلووات ساعت نیاز دارد.

- Advertisement -
توییت تراولف

این شرکت در ادامه افزود که مرکز جدید تراولف دارای 8 هزار ریگ استخراج است که قدرت هش 1 اگزاهش را دارد. این پلتفرم توضیح داد که تا پایان ماه مه حدود 8 هزار ریگ دیگر را به ناتیلوس اضافه خواهد کرد و قدرت هش این مرکز را به 1.9 اگزاهش خواهد رساند.

تراولف در حال حاضر و با فاز یک تأسیسات جدید خود دارای سهم 50 مگاواتی در استخراج بیت کوین است اما قصد دارد در فازهای آینده 50 مگاوات دیگر به قدرت استخراج خود اضافه کند. بر اساس داده‌ها، مرکز ناتیلوس در زمان کامل شدن به 300 مگاوات خواهد رسید و از بزرگ‌ترین ماینرهای آمریکای شمالی به شمار خواهد رفت.

تأسیسات استخراج با انرژی هسته‌ای بیت کوین ناتیلوس اولین بار در ماه اوت 2021 معرفی شد. این مرکز نتیجه همکاری میان تأسیسات هسته‌ای شرکت تراولف و شرکت تولید برق Talen است. گفتنی است که فاز 1 این همکاری شامل ایجاد ناتیلوس با قدرت 180 مگاواتی بر بستر کمپ زیرساخت شرکت تولید برق Talen بوده است. شرکت تراولف قصد دارد با استفاده از انرژی‌های هسته‌ای، آبی و خورشیدی، استفاده از کربن را در استخراج بیت کوین به صفر برساند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان