سم بنکمن فرید: اعلام ورشکستگی بزرگ‌ترین اشتباه ممکن بود

خانهاخبارسم بنکمن فرید:...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX به تازگی از اعلام ورشکستگی فصل 11 اظهار پشیمانی کرده و این تصمیم را اشتباه بسیار بزرگی دانست. به نقل از کوین تلگراف، وی به تازگی مصاحبه‌ای را با VOX داشته که روز گذشته شاهد انتشار آن بودیم. در این مصاحبه بنکمن فرید به سوالات مختلفی درباره ورشکستگی فصل 11، دیدگاه درباره قانون گذاران، اخلاقیات و قمار شرکت با پول مشتریان پاسخ داد.

- Advertisement -
spot_img

اعلام ورشکستگی FTX اشتباه بود

بر اساس تصاویری از مکالمات خبرنگار VOX با سم بنکمن فرید در توییتر، مدیرعامل سابق FTX اشاره داشت که علیرغم اشتباهات زیادی که انجام داده است، بزرگ‌ترین آن گوش کردن به حرف مردم و اعلام ورشکستگی فصل 11 بوده است.

- Advertisement -

وی افزود که اگر چنین حرکتی را انجام نداده بود احتمالا تاکنون 70% از مشکلات صرافی حل شده بود و برداشت‌ها نیز تا یک ماه آینده به حالت عادی خود باز می‌گشت. با این حال اعلام ورشکستگی کردم و اکنون افرادی که در آن دخالت داشتند از سر خجالت قصد دارند شرکت را کامل نابود کنند.

پس از اقرار به مشکلات نقدینگی در روز 8 نوامبر، فرید به دنبال 8 میلیارد دلار از سرمایه گذاران بود تا بتواند سریع با این مشکل مقابله کند. وی حتی پیشنهاد داد که برای بازگردانی مبلغ به آنها از سرمایه شخصی خود استفاده خواهد کرد. زمانی که از وی در مصاحبه راجع به اقدام بعدی درباره تصمیم مذکور سوال شد، وی پاسخ داد که هنوز دو هفته زمان برای جمع آوری 8 میلیارد دلار باقی مانده بود و این تمام چیزی است که تا آخر عمر برایش اهمیت دارد.

باید اشاره داشت که جان ری، مدیرعامل فعلی FTX و مدیر بازسازی شرکت به اعضای جامعه یاد آوری کرده است که سم بنکمن فرید هیچ نقشی در این شرکت‌ها ندارد و از سمت آنها هیچ صحبتی نمی‌کند. در رابطه با موضوعات دیگر، سم بنکمن فرید درباره قانون گذاران گفت:

«لعنت به قانون گذاران، آنها همه چیز را بدتر می‌کنند و از هیچ مصرف کننده‌ای حمایت نمی‌کنند.»

مطلب مفید: توییت‌های رمزآلود سم بنکمن فرید؛ هدف وی از این توییت‌ها چیست؟

توییت سم بنکمن فرید

ساعاتی پس از این اظهارنظر وی تغییر عقیده داد و در پیامی نوشت که قانون گذار بودن بسیار سخت است. آنها وظیفه‌ای غیرمممکن دارند. قانون گذاری تمام صنعتی که به سرعت در حال رشد است کار بسیار سختی است.

وی در رابطه با خروج سرمایه از پلتفرم نیز اشاره داشت که قطعا حمله هکری صورت گرفته بوده است. سم بنکمن فرید گفت که احتمالا یا کار یکی از کارمندان سابق بوده و یا بدافزاری داخل کامپیوتر یکی از کارمندان سابق مسئول این اتفاق بوده است. وی در رابطه استفاده از سرمایه مشتریان نیز باری دیگر تکرار کرد که FTX هیچگاه از سرمایه مشتریان خود برای سرمایه گذاری استفاده نکرده است.

باید اشاره داشت که این صحبت‌ها تا حد زیادی درست است چرا که در حقیقت شرکت آلامدا چنین کاری را با سرمایه کاربران انجام می‌داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان