آیا صرافی کریپتو دات کام تیم‌های معاملاتی و بازار سازی داخلی دارد؟

خانهاخبارآیا صرافی کریپتو...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

گزارشی از فایننشال تایمز نشان می‌دهد که صرافی کریپتو دات کام، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی مطرح در فضای ارزهای دیجیتال دارای چندین تیم داخلی برای معاملات رمزارزها و بازار سازی است. این رسانه خبری به نقل از 5 منبع آگاه روز دوشنبه گفت که صرافی مستقر در سنگاپور تلاش کرده است با این تیم‌ها عملیات‌های معاملاتی را مبهم کند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از د بلاک، یکی از منابع آگاه به فایننشال تایمز گفته است که صرافی کریپتو دات کام از کارمندان خود خواسته تا وجود تیم‌های معاملاتی و بازار سازی داخلی را مخفی نگه‌دارند و وجود آن را انکار کنند.

- Advertisement -

این پلتفرم هرگونه ارتباط نامشروع و غیرقانونی میان معاملات داخلی و بازار سازی با صرافی خود را رد کرده است. در همین راستا اما، افراد آگاه به این رسانه گفته‌اند که هدف تیم معاملات داخلی کریپتو دات کام با هدف درآمدزایی فعالیت می‌کنند و هدف آن‌ها برخلاف آنچه صرافی تعریف کرده است، تسهیل مبادلات در پلتفرم نیست.

مطلب مفید: استاندارد ERC-6551 چیست؟

یکی از سخنگوهای کریپتو دات کام درباره تیم داخلی صرافی گفته است که بازار ساز داخلی در صرافی وجود دارد اما با آن مانند بازار سازه‌ای خارجی و واسطه رفتار می‌شود و هدفش نیز تسهیل اسپردهای فشرده و همچنین ایجاد یک بازار کارآمد در پلتفرم است.

باید اشاره داشت که عملیات‌های معاملات داخلی در صرافی و پلتفرم‌های معاملاتی همیشه یکی از موضوعات اصلی بحث در فضای ارزهای دیجیتال بوده اما همیشه شاهد وجود آن‌ها بوده‌ایم. برای مثال صرافی‌هایی مانند بیتمکس و بایننس از آن‌ها برای ثبات بازار نقدینگی استفاده می‌کنند. با این حال، مخالفان این روش معتقدند که استفاده از چنین راهکاری می‌تواند راه را برای کسب سود شخصی پلتفرم‌ها و تضاد منافع مشتریان باز کند.

باید اشاره داشت که کمیسیون بورس آمریکا در شکایت خود علیه بایننس و کوین بیس به این روش تجاری نیز اشاره داشته است و آن را نیز مورد بررسی قرار داده است. با این حال، تیم معاملات داخلی و بازار ساز کریپتو دات کام تاکنون مورد نظارت هیچ قانون‌گذاری قرار نگرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان