صرافی پکس فول (Paxful) منحل شد!

خانهاخبارصرافی پکس فول...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز، ری یوسف، مدیر اجرایی پکس فول (Paxful) اعلام کرد که آن‌ها این پروژه را به حالت تعلیق در می‌آورند. او در این باره گفت: «ما مطمئن نیستیم که Paxful بازگردد.»

پکس فول شرایط را برای برداشت وجوه مشتریان را تسهیل می‌کند.

- Advertisement -

چالش های نظارتی در ایالات متحده نسبت به پکس فول

یوسف در خصوص وضعیت پکس فول گفت: «در حالی که اکنون نمی‌توانم داستان کامل این اتفاق را با شما به اشتراک بگذارم، می‌توانم بگویم که متأسفانه ما برخی از کارکنان کلیدی خود را از دست داده‌ایم. همچنین، چالش‌های نظارتیِ مربوط به این صنعت به‌ویژه در بازار همتا به همتا و بیش‌تر از همه در ایالات متحده آمریکا همچنان در حال رشد است. ما در حال کار کردن روی این مسائل هستیم. در نتیجه مطمئن‌ترین گزینه را انتخاب کرده‌ایم و از شما می‌خواهیم که خودتان حضانت دارایی‌ها را بر عهده گرفته و معاملاتتان را در پلتفرم دیگری ادامه دهید.»

کسب و کارهای مربوط به ارزهای دیجیتال در تیررس قانون گذاران ایالات متحده قرار دارند. علاوه بر پکس فول، هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) صرافی بیکسی (Beaxy) را به اتهام عرضه اوراق بهادار ثبت نشده تعطیل کرد. قبل از آن نیز هشداری به صرافی رمز ارز کوین بیس (Coinbase) ارائه شد.

کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) از بایننس به دلیل نقض قوانین معاملات شکایت کرد. این مسئله منجر به برداشت 1.6 میلیارد دلار وجه از این صرافی شد.

منحل شدن صرافی پکس فول در ادامه قوانین نظارتی آمریکا

امیدواری نسبت به مدیرعامل Paxful

کاشف رضا (Kashif Raza)، اینفلوئنسر ارزهای دیجیتال در توییتر نوشت:

«اکثر صرافی‌ها و بانک‌ها در تلاش هستند تا سرویس برداشت ۱۰۰ درصدی وجوه را ارائه دهند. پکس فول اجازه برداشت 100 درصدی را می‌دهد. اما این کار به منظور تخلیه وجوه از پکس فول او توقف فعالیت آن است.»

او در ادامه ری یوسف را “پرتو امید” خطاب قرار داد.

پکس فول یک بازار همتا به همتا برای معاملات ارزهای دیجیتال با حدود 11 میلیون کاربر بود.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان