میم کوین وال استریت (WSM) چیست؟

خانهویدئوهاآموزشیمیم کوین وال...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

میم کوین‌ها، مانند دوج کوین، پپه کوین و غیره… در سال‌های اخیر توجه عموم کاربران را به خود جلب کردند و سودهای بسیاری برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده‌اند. این توکن‌ها عموما فاقد ارزش ذاتی هستند. در عوض، ارزش آنها از محبوبیت پروژه در زمان راه‌اندازی ناشی می‌شود. جدیدترین میم کوین بازار ارز دیجیتال، میم کوین وال استریت (WSM)، ممکن است در نگاه اول مشابه دیگر میم کوین‌ها به نظر برسد.

[jwp-video n=”1″]

- Advertisement -

با این حال، بر خلاف سایر میم کوین‌ها که تا به امروز راه‌اندازی شده‌اند، این پروژه به عنوان بخشی از جنبشی متولد شد که در حال حاضر محبوبیت بسیاری به دست آورده است. با فکت کوینز همراه باشید.

میم کوین وال استریت چیست؟

میم کوین وال استریت یا وال استریت میمز (Wall Street Memes) یک میم کوین جدید است که با متحد کردن سرمایه‌گذاران کوچک تلاش می‌کند تا بازیگران اصلی وال استریت را به چالش بکشد. در حالی که این پروژه برای انتقال پول به دست سرمایه‌گذاران کوچک طراحی شده است، اما بر ایجاد جامعه‌ای از افراد همفکر که می‌خواهند وضعیت موجود را تغییر دهند، تمرکز دارد.

میم کوین وال استریت چیست؟

Wall Street Memes از طنز و کامیونیتی برای متحد کردن سرمایه‌گذاران کوچکی استفاده می‌کند که از تجارت در وال استریت خسته شده‌اند. در عین حال، سرمایه‌گذاران کوچک‌تر را قادر می‌سازد تا از همان طمع سرمایه‌داری سود ببرند که به سرمایه‌گذاران بزرگ وال استریت امکان می‌دهد در طول سال‌ها سودهای هنگفتی به جیب بزنند.

چرا میم کوین وال استریت ایجاد شد؟

در سال 2021، سرمایه‌گذاران در Reddit به طور جمعی تصمیم گرفتند سهام گیم استاپ (GameStop) را بفروشند و قیمت آن را پایین بیاورند. بسیاری بر این باور بودند که ارزش سهام کمتر از حد ارزش گذاری شده است، اما برخی نیز می‌خواستند به صندوق‌های پوششی که در سقوط بازار سال 2007 نقش داشتند، آسیب وارد کنند. میم کوین وال استریت از کسانی که در این رویداد افسانه‌ای شرکت کردند الهام گرفته شده است. به طور خاص، هدف این پروژه این است که به افراد عادی اجازه دهد که از طمع سرمایه‌داری به همان شکلی که صندوق‌های پوششی و نهنگ‌ها بهره می‌برند، بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت میم کوین در ۵ دقیقه

چرا WSM اینقدر محبوب شد؟

وال استریت میمز به عنوان یک جنبش جدید که در حال حاضر محبوبیت قابل توجهی پیدا است، از توکن WSM استفاده است. این پروژه توکن‌های WSM را بیانیه نهایی مأموریت خود توصیف می‌کند: کسانی که توکن‌ها را نگه می‌دارند در حال مقابله با سرمایه‌داران طماع هستند. علاوه بر این، توکن‌های WSM با تسهیل معاملات میم، نقش مهمی در مکانیزم پروژه وال استریت میمز ایفا می‌کنند.

ویژگی‌های میم کوین وال استریت

وال استریت میمز چندین ویژگی را ارائه می‌دهد که در مجموع در خدمت اهداف این پروژه هستند. اینها شامل ایردراپ توکن WSM، مجموعه Bulls NFT و کالاهای تجاری پروژه است.

ویژگی‌های میم کوین وال استریت

ایردراپ توکن WSM

ایردراپ توکن WSM در حال حاضر برقرار است و بیش از 16000 شرکت‌کننده تا 8 ژوئن 2023 درخواست خود را ارسال کرده‌اند. در مجموع، پنج برنده حدود شش ماه بعد اعلام خواهند شد و هر یک از آنها از یک جایزه 10000 دلاری بهره‌مند خواهند شد. هفت راه برای ورود وجود دارد:

  1. @walllstmemes را در توییتر دنبال کنید
  2. @wallstmemes را در اینستاگرام دنبال کنید
  3. از wallstmemes.com دیدن کنید
  4. خرید توکن‌های WSM
  5. مدرک خرید توکن‌های WSM را ارسال کنید
  6. به سرور Discord پروژه بپیوندید
  7. به @wallst_memes در تلگرام بپیوندید

همچنین می‌توانید توکن‌های WSM را بدون شرکت در ایردراپ وال استریت میمز خریداری کنید. کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید، مثل متامسک (Metamask) برای تراکنش دسکتاپ یا تراست والت (Trust Wallet) برای خرید در دستگاه تلفن همراه. دیگر انواع کیف پول نیز پشتیبانی می‌شوند. هنگامی که کیف پول شما متصل شد، می‌توانید توکن‌های WSM را با BNB، USDT یا ETH خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

مجموعه NFT Wall St Bulls

مجموعه ان‌اف‌تی Wall St Bulls دارای 10000 دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که به روشی خلاقانه بر وال استریت تمرکز می‌کند. به دلیل کاربرد منحصر به فرد پروژه، نادر بودن هر NFT Wall St Bulls در طول زمان افزایش خواهد یافت.

کالاهای تجاری وال استریت میمز

کالاهای تجاری WSB دارای دو هدف خواهند بود. ابتدا، کامیونیتی وال استریت میمز را متحد خواهد کرد. ثانیاً، آگاهی از برند را افزایش می‌دهد. محصولات متعددی در دسترس هستند که هم مد روز و هم جذاب هستند، مانند انواع تی‌شرت، کلاه، سویی شرت و لیوان. این محصولات از طریق فروشگاه WSB Merch در وب‌سایت Wall Street Memes در دسترس هستند.

 توکنومیکس WSM

پیش فروش توکن‌های WSM در 26 می 2023 آغاز شد. مجموع عرضه در گردش 2 میلیارد خواهد بود و کل آن توسط کامیونیتی میم کوین وال استریت معامله و نگهداری می‌شود. 50 درصد از کل عرضه به پیش فروش WSM اختصاص داده شده است و 30 درصد دیگر برای جوایز جامعه استفاده خواهد شد. 20 درصد آخر صرف نقدینگی می‌شود. توکن‌های WSM را می‌توان برای خرید و ترید NFT استفاده کرد.

نقشه راه وال استریت میم

تیم Wall Street Memes متعهد است که پروژه را طی سه فاز توسعه پیش ببرد. فاز اول شامل ایجاد یک قرارداد هوشمند ایمن است که پایه و اساس پروژه خواهد بود. در طول این فاز، توسعه جامعه با استفاده از قدرت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و غیره ایجاد می‌شود.

در فاز دوم، تیم Wall Street Memes توکن WSM را روانه بازار خواهد کرد. علاوه بر این، WSM در CEX و DEX لیست خواهد شد. همچنین با اینفلوئنسرها، رسانه ها و… مشارکت خواهد شد.

فاز سوم بر گسترش صرافی‌هایی متمرکز است که توکن‌های WSM را لیست می‌کنند. مزایای ویژه برای جامعه WSM با جوایزی ازجمله محتوای انحصاری و موارد دیگر اعلام خواهد شد. این تیم روی دستیابی به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری و قرار دادن WSM در فهرست محبوب‌ترین صرافي‌های متمرکز تمرکز خواهد کرد.

آیا WSM سرمایه‌گذاری خوبی خواهد بود؟

برخی از سرمایه‌گذاران از خرید توکن‌های میم که فاقد کاربرد و ارزش ذاتی هستند، اجتناب می‌کنند. ارزش آنها صرفاً توسط احساسات سرمایه‌گذاران هدایت می‌شود. با این حال، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) جزو دارایی‌های با عملکرد برتر در بازار صعودی سال 2021 بودند.

در حالی که چندین پروژه میم کوین وجود دارد که جدیدا سر و صدا کرده‌اند، میم کوین وال استریت از سایر پروژه‌ها متمایز است و موقعیت خوبی برای موفقیت دارد. با بازاریابی و برندسازی که در حال حاضر در حال انجام است، این پروژه برای موفقیت آماده است.

با این وجود، توصیه می‌شود که سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال پولی را که توانایی از دست دادن آن‌ها را ندارند، سرمایه‌گذاری نکنند. این پروژه ممکن است در موقعیتی قرار بگیرد که سر به فلک بکشد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که سقوط کند. قبل از اینکه به سرمایه‌گذاری در WSM بپردازید، تحقیقات کامل خود را انجام دهید.

جمع بندی

بواسطه کالاهای تجاری، برندسازی و یک هدف متمایز، محبوبیت میم کوین وال استریت در مدت زمان کوتاهی به سرعت افزایش یافته است. این یک پروژه میم کوین جدید است که شایسته توجه است و برای به حداکثر رساندن سودهای بالقوه خود باید به فکر مشارکت در آن باشید.

سوالات متداول

میم کوین وال استریت چیست؟

وال استریت میمز (Wall Street Memes) یک میم کوین جدید است که با متحد کردن سرمایه‌گذاران کوچک تلاش می‌کند تا بازیگران اصلی وال استریت را به چالش بکشد. در حالی که این پروژه برای انتقال پول به دست سرمایه‌گذاران کوچک طراحی شده است، اما بر ایجاد جامعه‌ای از افراد همفکر که می‌خواهند وضعیت موجود را تغییر دهند، تمرکز دارد.

ایردراپ توکن WSM چه زمانی انجام می‌شود؟

ایردراپ توکن WSM در حال حاضر برقرار است و بیش از 16000 شرکت‌کننده تا 8 ژوئن 2023 درخواست خود را ارسال کرده‌اند. در مجموع، پنج برنده حدود شش ماه بعد اعلام خواهند شد و هر یک از آنها از یک جایزه 10000 دلاری بهره‌مند خواهند شد.

3 نظرات

  1. تبلیغات گسترده ای درباره رمز ارزها منتشر میشه،واقعا،سردرگم میشه سرمایه گذاران ،ولی از همه رمزارز ها بهتر جهت سرمایه گذاری سولونا ،وپپه،چین لیگ می‌باشد

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان