رشد شگفت انگیز Pepe؛ افزایش ۴۰ درصدی قیمت رقیب جدید دوج و شیبا اینو

خانهاخباررشد شگفت انگیز...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

ارز دیجیتال Pepe با نماد PEPE، میم کوین جدیدی است که در روزهای گذشته توجه اعضای جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این میم کوین در تنها چند روز موفق شد رشد 7500 برابری را تجربه کند تا در سطح جهان به یکی از معدود دارایی‌های دیجیتال تبدیل شود که چنین رشدی را تجربه کرده است.

- Advertisement -
spot_img

رشد فوق العاده قیمت Pepe

به نقل از یوتودی، علیرغم این رالی صعودی و فوق‌العاده، قیمت توکن Pepe با اصلاح 60 درصدی همراه شد و این ترس را میان سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه به وجود آورد که شاید تیم پروژه با کلاهبرداری راگ پول، دارایی‌هایی کاربران را به سرقت برده‌اند. باید توجه داشت که این نگرانی‌ها به نظر درست نباشد چرا که قیمت این ارز روز گذشته با جهش 40 درصدی همراه شد و مقداری از زیان روزهای گذشته خود را بازگرداند.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که علیرغم حرکات اخیر قیمت Pepe و ایجاد علاقه میان سرمایه‌گذاران، این توکن همچنان خطرناک به نظر می‌رسد و برای سرمایه‌گذاری در آن باید محتاطانه عمل کرد. یکی از نکاتی که به شدت کاربران را نگران کرده است، قدرت توسعه‌دهندگان در قرار دادن کیف پول‌ها در لیست سیاه و همچنین دست‌کاری در موجودی توکن است. چنین میزانی از کنترل، نگرانی‌هایی را درباره Pepe و متمرکز بودن آن و احتمال کلاهبرداری از سمت تیم پروژه ایجاد کرده است.

مطلب مفید: نود یا گره بلاک چین چیست؟ آشنایی با انواع Node بلاک چین

یکی دیگر از موارد نگران کننده در رابطه با اینمیم کوین، توزیع موجودی Pepe است. باید اشاره داشت که چندین کیف پول به طور هم‌زمان مقدار قابل‌توجهی از موجودی این ارز دیجیتال را در اختیار دارند. متمرکز بودن موجودی در چندین کیف پول احتمال دست‌کاری در قیمت و ایجاد نوسانات را افزایش می‌دهد. اتفاقی که می‌تواند به زیان سنگین سرمایه‌گذاران هولدر توکن نیز منجر شود.

در رابطه با هر ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاران پیش از ورود به آن باید تمامی جوانب احتیاط را رعایت کنند. در رابطه با میم کوین‌ها محتاطانه عمل کردن اهمیت بسیار بیشتری نیز پیدا می‌کند. افت و خیز سریع قیمت Pepe نشان دهنده غیرقابل پیشینی بودن ذات میم کوین‌ها و تغییرات گسترده در ارزش آن‌ها است. سرمایه‌گذاران باید پیش از قرار دادن سرمایه خود در چنین ارزهایی تحقیقات لازم را انجام داده و اهداف سرمایه‌گذاری خود را نیز مشخص کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان