داده های تازه: ساتوشی ناکاموتو ابتدا نام نت کوین را برای بیت کوین انتخاب کرده بود

خانهاخبارداده های تازه:...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

زمانی که یک تجارت یا سرویس تازه ای راه اندازی می‌شود یکی از چالش برانگیزترین موضوعات انتخاب نام خوب برای آن است. داده ها نشان می‌دهند که ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین ابتدا نام جایگزین نت کوین را برای شبکه بیت کوین انتخاب کرده بوده اما آن را در وایت پیپر وارد نکرده است.

Bitcoin.org، وبسایتی که به خود بیت کوین متصل است در تاریخ 18 اوت 2008 و توسط سرویس ژاپنی AnonymousSpeech ساخته شد. این سرویس به کاربران اجازه می‌داد تا به صورت ناشناس نام های دامنه را خریداری کنند. داده ها از دامنه های خریداری شده در این سرویس یک روز قبل از راه اندازی بیت کوین نشان از خریداری شدن دامنه ای با نام نت کوین (Netcoin.org) دارد.

- Advertisement -
اور وینبرگر

پس از تحقیقات بیشتر، اور وینبرگر، یکی از محقق های حوزه ارزهای دیجیتال نیز تایید کرد که هیچ محتوایی بر بستر دامنه نت کوین منتشر نشد تا زمانی که شاهد دوباره خریداری شدن آن مدتی بعد بودیم. به نظر می‌رسد که موفقیت بیت کوین تا حد زیادی به نام آن نیز بستگی داشته چرا که بسیاری از اعضای جامعه اعلام کردند که نام نت کوین را دوست ندارند. در همین رابطه یکی از کاربران در پستی توییتری نوشت:

«جالب است، خوشحالم که به جای نت کوین نام بیت کوین انتخاب شد. این نام بسیار بهتر است.»

مطلب مفید: توکن دسترسی به پروتکل ( Access Token ) چیست ؟

این یافته همچنین کمک می‌کند که بیت کوین فاصله زیادی نسبت به افرادی بگیرد که خود را ساتوشی ناکاموتو می‌نامند. بیت پی این ایده را تایید کرده است چرا که داده های این پلتفرم نشان می‌دهد که بیت کوین علیرغم نوسانات شدید قیمتی اش یک ابزار پرداختی بزرگ است. مریک تئوبالد، نایب رئیس بخش بازاریابی پلتفرم معاملاتی بیت پی در بیانیه ای گفته است که حجم فروش پرداخت های مبتنی بر بیت کوین حدود 52% از حجم فروش این پلتفرم را در سه ماه ابتدایی سال 2022 تشکیل داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان