افزایش نرخ پاداش استیکینگ اتریوم؛ درآمد ۴۶ میلیون دلاری اعتبارسنج‌ها

خانهاخبارافزایش نرخ پاداش...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس داده‌های تازه، اعتبارسنج‌های شبکه اتریوم در اولین هفته ماه مه نزدیک به 46 میلیون دلار از پاداش استیکینگ اتریوم دریافت کرده‌اند. این اتفاق در پی افزایش نرخ پاداش این فرایند صورت گرفته که شاخصی برای سود دوره‌ای اعتبارسنج‌های شبکه است. در یک هفته گذشته، 24997 اتریوم در قالب پاداش استیکینگ به کاربران عرضه شده که بیانگر رشد 40 درصدی نسبت به یک هفته قبل‌تر است.

- Advertisement -
spot_img

نرخ پاداش استیکینگ اتریوم

به نقل از کوین تلگراف، اصلی‌ترین دلیل افزایش پاداش اعتبارسنج‌های شبکه، هیجان دیوانه کننده پیرامون معاملات میم کوین پپه بوده است. در هفته گذشته، میانگین کارمزد شبکه اتریوم به بیش از 100 gwei رسید که بالاترین سطح از ماه مه سال گذشته تاکنون بوده است. با افزایش کارمزدها، کاربران برای مبادلات خود بیش از 30 دلار پرداخت کرده‌اند که نتیجه آن افزایش پاداش استیکینگ اعتبارسنج‌هایی بوده است که وظیفه پردازش تراکنش‌ها را در اختیار داشته‌اند.

- Advertisement -

پلتفرم Beaconcha.in در این باره توضیح داده است که نرخ کنونی استیکینگ اتریوم نشان‌دهنده سود دوره‌ای احتمالی و مورد انتظار برای اعتبارسنج‌ها است. به منظور آنکه کاربران در فرایند اجماع شبکه نقش داشته باشند، با استیک حداقل 32 اتریوم به ارزش تقریبی 58 هزار دلار، کاربران می‌توانند تبدیل به اعتبارسنج‌های این بلاک چین شوند.

مطلب مفید: در صورت فروپاشی اقتصاد آمریکا چه اتفاقی برای ارزهای دیجیتال خواهد افتاد؟

میزان پاداش استیکینگ اتریوم

گفتنی است که برای فعالان شبکه دو مدل پاداش توسط ETH Store، شرکت اندازه گیرنده نرخ پاداش‌های استیکینگ اتریوم، تعریف شده است. پاداش اجماع برای پیشنهاد و تأیید بلوک‌ها مدل اول و کارمزد تراکنش‌ها برای پردازش در شبکه اتریوم مدل دوم این پاداش‌ها برای اعتبارسنج‌ها است.

گفتنی است که از زمان مهاجرت شبکه اتریوم به مدل گواه سپرده‌گذاری در سال گذشته و همچنین تکمیل به‌روزرسانی شاپلا در ماه‌های اخیر، استیکینگ اتریوم اهمیت زیادی میان کاربران و سازمان‌ها پیدا کرده است. بسیاری معتقدند که اصلی‌ترین دلیل آن، به‌روزرسانی شاپلا و اضافه شدن قابلیت برداشت اتریوم‌های سپرده‌گذاری شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان