اتهام به ایلان ماسک؛ هدف از پامپ دوج کوین تسویه بدهی توییتر است

خانهاخباراتهام به ایلان...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر، در روزهای گذشته و در اقدامی جنجالی تصویر لوگو پرنده آبی توییتر را در صفحه اصلی این پلتفرم با نماد رمز ارز دوج کوین عوض کرد. این اتفاق که باعث رالی صعودی قابل‌توجه قیمت دوج کوین و رسیدن آن به اوج 10 سنتی شد، به نظر مورد استقبال اعضای جامعه قرار نگرفته است.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از فینبولد، در پی اتفاقات اشاره شده، یک از حامیان بیت کوین، ایلان ماسک را متهم به پامپ عمدی دوج کوین برای اهداف شخصی کرده است. جیمی سانگ (Jimmy Song)، ماکسیمالیست بیت کوین معتقد است که اقدام اخیر ماسک مبنی بر تغییر لوگو توییتر ترفندی برای تسویه تعهدات مالی پس از خرید این پلتفرم بوده است و چنین حرکتی تنها برای نشان دادن حمایت از میم کوین محبوب بازار نبوده است.

- Advertisement -

تأثیر ایلان ماسک

گفتنی است که در پی تغییر لوگو توییتر به نماد دوج کوین در 3 آوریل، قیمتمیم کوین محبوب بازار با جهش 22 درصدی در تنها چند دقیقه همراه شد و در اتفاقی قابل‌توجه، ارزش بازار این دارایی نیز با رشد 1.7 میلیارد دلاری همراه شد و به اوج ماه دسامبر 2022 رسید.

مطلب مفید: سواپ (Swap) ارز دیجیتال یا تعویض توکن چیست؟

باید اشاره داشت که ایلان ماسک حامی شناخته شده دوج کوین است و در سال‌های اخیر اقدامات عجیب زیادی در حمایت از این ارز انجام داده است. برای مثال، وی در اوایل سال 2021، در یک پست توییتری کلمه دوج را منتشر کرد و تصویری از نماد این رمز ارز را نیز به اشتراک گذاشت. در پی این حرکت، قیمت دوج کوین با رشد بسیار خوب 50 درصدی همراه شد.

تحلیل قیمت DOGE

در حال حاضر قیمت دوج کوین موفق شده رشد به دست آمده در پی تغییر نماد توییتر را حفظ کند و در محدوده 0.1 دلاری معامله شود. در حالی که این ارز نسبت به روز گذشته با کاهش 3 درصدی همراه بوده اما باید اشاره داشت که تنها در یک هفته اخیر رشد 30 درصدی را تجربه کرده و از این حیث جزء برترین ارزهای بازار به شمار می‌رود.

نمودار دوج کوین

در همین حین، الگوریتم‌های ماشین لرنینگ نیز نسبت به آینده قیمت دوج کوین خوش‌بین هستند و انتظار دارند که تا پایان ماه آوریل سطح فعلی حفظ شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان