همایش ارز دیجیتال دانشگاه زنجان

خانهاخبارهمایش ارز دیجیتال...

آنچه می‌خوانید...

شناخت فرصت‌های موجود در بازار ارز دیجیتال به شما این فرصت را می‌دهد که از برترین فرصت‌های ترید و سرمایه‌گذاری به نفع خود استفاده کنید. آموزش و اطلاع رسانی این تکنولوژی آینده وظیفه هر فعال کریپتویی است از همین‌رو تیم کوینکس فارسی در تاریخ ۶ اسفند همایشی با مضمون ارز دیجیتال در دانشگاه زنجان برگزار کرد.

در طول این همایش به بررسی ارزهای دیجیتال و فرصت‌های موجود در آن پرداخته شد. بسیاری از دانشجویان با آگاه شدن در زمینه این بازار تصمیم گرفتند تا فعالیت خود را در این بخش آغاز کنند. بدون شک با برنامه‌ریزی درست و اصولی می‌توان مراحل موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت.

- Advertisement -

بررسی‌ بازی‌ های بلاکچینی در همایش ارزهای دیجیتال دانشگاه زنجان

در همایش ارز دیجیتال دانشگاه زنجان که توسط تیم فارسی کوینکس برگزار شد، مبحث درآمدزایی از بازی‌های بلاکچینی بررسی شد. این موارد نوع جدیدی از بازی‌ها هستند که از فناوری بلاکچین برای ایجاد یک محیط بازی امن و غیرمتمرکز استفاده می‌کنند.

بازی‌های بلاکچینی بر روی یک سیستم غیرمتمرکز تولید شده‌اند که به بازیکنان اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتالی را به شیوه‌ای امن و شفاف به‌دست آورند.

این فناوری همچنین توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا بازی‌هایی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانند  توکن‌های غیر‌قابل‌تعویض (NFT) و قراردادهای هوشمند ایجاد کنند. بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتال مانند آیتم‌های درون بازی را بدون نیاز به واسطه و به شکل مستقیم مبادله کنند.

در نتیجه، خطر کلاهبرداری یا دستکاری از بین می‌رود؛ زیرا تمام تراکنش‌ها در بلاکچین ثبت شده است و امکان تخلف در آن وجود ندارد.

همایش ارزهای دیجیتال دانشگاه زنجان چگونه برگزار شد؟

همایش ارزهای دیجیتال دانشگاه زنجان چگونه برگزار شد؟

با توجه به اینکه فرصت‌های مالی موجود در بازار ارزهای دیجیتال بسیار گسترده است، تیم فارسی کوینکس تصمیم گرفت تا با برگزاری همایش ارز دیجیتال، تعداد بیشتری از دانشجویان را با این فضا آشنا کند. به‌همین علت یک هفته قبل از برگزاری کارهای مربوط به اطلاع‌رسانی همایش انجام شد.

به همین علت تعداد زیادی از دانشجویان از این شرایط آگاه شده و خود را برای حضور در دانشگاه آماده کردند. تراکت‌های مربوط به همایش از یک هفته قبل پخش شد تا افراد بتوانند خود را برای حضور در این رویداد آماده کنند.

همچنین بنرهایی در قسمت‌های مختلف دانشگاه نصب شد تا افراد از وجود چنین رویدادی مطلع شوند. به‌غیر از این موارد، برگه‌های اطلاع‌رسانی بر روی درب کلاس‌ها در دانشکده‌های کشاورزی، انسانی، مهندسی و علوم اجتماعی نصب شد.

خوشبختانه شماره تماس هم جهت هماهنگی درج شد تا تمامی کسانی که مایل به حضور بودند، در این رویداد شرکت کنند. کوینکس با برگزاری این همایش در ۶ اسفند ۱۴۰۱ توانست افراد بیشتری را با فرصت‌های موجود در این بازار آشنا کند.

معرفی راه های مختلف کسب درآمد از ارز دیجیتال

در همایش اخیر ارز دیجیتال کوینکس، کارشناسان راه‌های مختلف کسب درآمد از ارز دیجیتال را مورد بحث و بررسی قرار دادند. یکی از محبوب‌ترین روش‌های مورد بحث، ترید ارز دیجیتال بود. این موضوع شامل خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی با هدف کسب سود از نوسانات قیمت است.

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال، استخراج یا ماینینگ است که به تجهیزات سخت‌افزاری نیاز دارد. این شامل به کارگیری کامپیوترهای قدرتمند برای حل مسائل سخت ریاضی برای تولید واحدهای جدید ارز دیجیتال می‌شود.

در نهایت، راه دیگری برای کسب درآمد از ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاری است که به‌صورت کلی درباره آن بحث شد. همه این روش‌ها را می‌توان برای کسب درآمد از ارز دیجیتال استفاده کرد؛ اما مهم است که قبل از سرمایه‌گذاری ریسک‌های موجود را درک کنید. کارشناسان همایش سعی کردند تا مزایا و معایب هر روش را برای افراد توضیح دهند تا بهترین تصمیم ممکن را برای خود بگیرند.

صرافی کوینکس؛ اسپانسر همایش ارز دیجیتال در دانشگاه زنجان

همایش شناخت فرصت‌های ارز دیجیتال با اسپانسری کوینکس انجام شد. به همین علت تیم فارسی این صرافی به بررسی این بازار و شرایط حاکم بر آن پرداختند. همچنین فرصت‌های موجود در این صرافی به بهترین شکل ممکن آنالیز شد تا افراد بتوانند از آن بهره ببرند.

در نهایت، این صرافی به هر شرکت‌کننده ۵ دلار اعتبار هدیه داد تا کار خود را در این پلتفرم آغاز کنند. خرید ارزهای دیجیتال با کوینکس باعث می‌شود که از بالاترین امنیت ممکن برخوردار شوید.

صرافی کوینکس؛ اسپانسر همایش ارز دیجیتال در دانشگاه زنجان

سخن پایانی در رابطه همایش ارز دیجیتال

ظهور ارزهای دیجیتال و گسترش‌ها آن‌ها فرصتی را به‌وجود آورد تا افراد بتوانند از این طریق به سودهای زیادی دست پیدا کنند. برای موفقیت در این بازار، آگاهی شرط اول است که به هیچ وجه نباید آن را فراموش کنید.

خوشبختانه تیم فارسی کوینکس با برگزاری همایش ارز دیجیتال در دانشگاه زنجان باعث آشنایی بیشتر دانشجویان با این بازار و فرصت‌های آن شد. در نهایت، بسیاری از شرکت‌کنندگان تصمیم‌ گرفتند تا فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ارزهای دیجیتال پیش ببرند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان