آوالانچ با سرویس وب آمازون برای راه‌اندازی نودها و تسریع پذیرش بلاکچین همکاری می‌کند

خانهاخبارآوالانچ با سرویس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بنا بر پست وبلاگی روز گذشته آوا لبز، شرکت توسعه‌دهنده شبکه آوالانچ، این شرکت به‌تازگی با سرویس وب آمازون (AWS) همکاری کرده تا بتواند ویژگی‌هایی جدیدی را در شبکه اعمال کند که اجرای نودها را آسان‌تر کند. این ویژگی‌های جدید همکاری آوالانچ با AWS شامل قابلیت استقرار نود با یک کلیک از طریق بازار سرویس وب آمازون، ادغام GovCloud آمازون برای توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp) که نگران انطباق هستند و توانایی ایجاد زیرشبکه‌های آوالانچ تنها با چند کلیک می‌شوند.

- Advertisement -
spot_img
توییت آوالانچ

همکاری آوالانچ با AWS

به نقل از کوین تلگراف، امین گون سیرر (Emin Gün Sirer)، مدیرعامل آوا لبز در اعلامیه مربوط به همکاری آوالانچ با آمازون اشاره داشت که سرویس وب آمازون در گذشته بخش مهمی از اکوسیستم آوالانچ بوده است چراکه به توسعه‌دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز اجازه می‌داده است تا به آسانی نودها را راه‌اندازی و نرم‌افزارها را آزمایش کنند. وی انتظار دارد ویژگی‌های جدید، این سرویس را از گذشته نیز بیشتر برای شبکه کاربردی کند. سیرر در ادامه توضیح داد:

«این برای توسعه‌دهندگان فردی و سازمانی یک موهبت بزرگ بوده است که بتوانند نودها را اجرا و شبکه‌ها را توسط سرویس وب آمازون در هر حوزه قانونی که برای آنها منطقی‌تر باشد، آزمایش کنند. من مفتخرم که پروتکلی را پیاده سازی کرده‌ایم که می‌تواند میلیون‌ها شرکت کننده را با نهایی شدن تقریباً فوری در خود جای دهد. کار ما با آمازون می‌تواند تأثیر مثبت آوالانچ را تسریع بخشد.»

مطلب مفید: مینت ارز دیجیتال (Mint) چیست؟ چه تفاوتی با استخراج یا ماین (Mine) دارد؟

- Advertisement -

واکنش اعضای جامعه به همکاری آوالانچ با AWS اغلب مثبت بوده و برخی کاربران به سرعت مشغول آموزش دادن راه‌اندازی نودهای آوالانچ با استفاده از قابلیت‌های جدید شده‌اند.

توییت omer

در همین حین برخی از کاربران نیز تمرکز خود را روی تغییرات قیمتی در رابطه با این خبر و پامپ شدن قیمت آوالانچ گذاشتند. گفتنی است که AWS اولین سیستم ابری نیست که آوا لبز با آن همکاری کرده است. در ماه دسامبر، رابطه مشابهی میان آوالانچ با سرویس ابری علی‌بابا نیز شکل گرفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان