علی‌بابا و آوالانچ با همکاری یکدیگر متاورس را توسعه می‌دهند

خانهاخبارعلی‌بابا و آوالانچ...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بنا بر آخرین اطلاعات به دست رسیده، مجموعه ابری شرکت علی‌بابا و آوالانچ در همکاری با یکدیگر متاورسی را بر شبکه بلاک چینی راه‌اندازی می‌کنند. گفتنی است که همکاری میان این دو از طریق علی‌بابا کلود، سرویس رایانش ابری این غول تجاری صورت خواهد گفت. همچنین باید اشاره داشت که علی‌بابا و آوالانچ قصد دارند با کمک یکدیگر دنیاهای مجازی امن، غیرمتمرکز و ویژگی‌های دیگری را به کاربران ارائه کنند.

- Advertisement -
spot_img

همکاری علی‌بابا و آوالانچ برای راه‌اندازی متاورس

به نقل از کریپتونیوز، علی‌بابا کلود و آوالانچ با یکدیگر همکاری می‌کنند تا با استفاده از نقاط قوت هر دو شرکت، چالش‌های ایجاد یک زیرساخت متاورسی امن و مقیاس‌پذیر را حل کنند. علی‌بابا از سیستم رایانش ابری، هوش مصنوعی و قدرت تحلیل داده خود استفاده می‌کند تا سکو پرتابی به نام Cloudverse را بسازد. این پلتفرم به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا محیط‌های متاورسی خود را در شبکه آوالانچ ساخته و به دلخواه تغییر دهند.

- Advertisement -
توییت آوالانچ

باید اشاره داشت که شریک سوم این دو پلتفرم یعنی MUA DAO نیز استقرار و ترکیب متاورس در شبکه را تسهیل خواهد کرد. در این میان، آوالانچ از قراردادهای هوشمند خود استفاده می‌کند تا غیرمتمرکز بودن و سازگاری اکوسیستم‌های متاورسی را تضمین کند. گفتن است که زنجیره‌های ثانویه این شبکه نیز برای سفارشی ساختن شبکه مطابق با نیازهای خاص کاربران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

مطلب مفید: مفهوم ZKevm اتریوم چیست و چه تاثیری بر شبکه دارد؟

علی‌بابا و آوالانچ، با ترکیب منابع خود قصد دارند به توسعه اکوسیستم‌های متاورسی سرعت ببخشند و فرصت‌های تازه‌ای را برای کاربران و توسعه‌دهندگان ایجاد کنند. باید اشاره داشت که توسعه یک زیرساخت مقیاس‌پذیر و ایمن متاورسی از طریق فناوری بلاک چین، می‌تواند پلتفرم‌های سازگار، غیرمتمرکز و ایمن بیشتری را به کاربران معرفی کند.

بر اساس صحبت‌های مدیرعامل آوا لبز، هرکسی می‌تواند متاورس خود را راه‌اندازی کند. برای توسعه‌دهندگان تنها 15 دقیقه زمان نیاز است تا با ثبت زنجیره و کیف پول‌ها، اکوسیستم خود را راه‌اندازی کنند. وی اشاره داشت که در پی همکاری علی‌بابا و آوالانچ، Cloudverse به سازندگان اجازه دسترسی به سیستم‌های پشتیبان مختلف، رویدادها و عملیات‌ها را خواهند داشت.

این دو شرکت انتظار دارند هر فضای متاورس در حدود یک ماه پس از دستیابی اولیه آماده شود. هدف شراکت میان علی‌بابا و آوالانچ، توانمندسازی توسعه‌دهندگان برای ایجاد دنیاهای مجازی ایمنی است که به طور یکپارچه به اکوسیستمی بزرگ‌تر متصل هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان