همکاری Nike .SWOOSH و بازی فورتنایت برای ارائه تجربه مجازی به کاربران

خانهاخبارهمکاری Nike .SWOOSH...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، بازار وب۳ Nike .SWOOSH همکاری جدیدی را با بازی آنلاین محبوب فورتنایت اعلام کرده است. این همکاری تحت عنوان Airphoria عمدتاً بر ارائه یک تجربه مجازی به بازیکنان بازی متمرکز خواهد بود که در آن برای مدتی که در بازی می‌گذرانند با کفش‌های کتانی دیجیتال پاداش دریافت می‌کنند.

Nike .SWOOSH از مخاطبان عظیم بازی فورتنایت بهره می‌برد

همکاری Nike .SWOOSH و بازی فورتنایت برای ارائه تجربه مجازی به کاربران

جالب اینجاست که این مشارکت جدید SWOOSH. را در معرض دید جامعه عظیم کاربران بازی فورتنایت نیز قرار می‌دهد. گفتنی است، بازی فورتنایت تنها در 30 روز گذشته بیش از 240 میلیون کاربر را به خود دیده است.

- Advertisement -

طبق اعلامیه، Airphoria هم‌اکنون اجرا شده است و بازیکنان فورتنایت می‌توانند از هم‌اکنون تا 27 ژوئن از آن استفاده کنند. این بدان معناست که در این مدت، بازیکنان فورتنایت که حداقل 10 دقیقه از جزیره مجازی Air-Max بازدید می‌کنند، یک کفش نایک دیجیتال Air Max 1 ’86 Back Bling دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، به بازیکنانی که حساب بازی خود را با حساب Nike متصل ‌می‌کنند پاداش اعطا می‌شود. این بازیکنان می‌توانند در .SWOOSH درخواست یک “Achievement” کنند. با این حال، این Achievement را نمی‌توان با پول مبادله کرد و همچنین نمی‌توان آن را فروخت.

به نظر می‌رسد نایک رابطه رو به رشدی با فورتنایت دارد. این به این دلیل است که این دو در گذشته در چندین مورد همکاری داشته‌اند. برخی از همکاری‌های قابل توجه آن‌ها شامل لباس‌های دیجیتال Airie و Maxxed Out Max است که از طریق فروشگاه Fortnite Item Shop قابل خریداری هستند.

یکی از سخنگویان اپیک گیمز (شرکت پشت فورتنایت) در مورد این همکاری اظهار داشت که Airphoria تنها یکی از همکاری‌هایی است که به زودی ارائه می‌شود. با این حال، او اشاره کرد که این مشارکت هیچ ارتباطی با NFT‌ ندارد.

به نظر می‌رسد این گفته او به انتشار کلکسیون کفش‌های ورزشی NFT اخیر SWOOSH. ربط داشته باشد. بر اساس گزارش‌ها، کلکسیون Our Force 1 نایک علیرغم تاخیرهای پیش از عرضه، از یک میلیون دلار فروش اولیه فراتر رفت.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان