هکر تورنادو کش کنترل پروتکل را به جامعه باز می‌گرداند

خانهاخبارهکر تورنادو کش...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

هکر تورنادو کش، فردی که روز گذشته با تصویب یک پروپوزال مخرب موفق شده بود بخش حاکمیتی این میکسر را به کنترل بگیرد و جامعه را با ترس مواجه کند، به نظر قصد دارد تا حمله خود را خنثی کند و حاکمیت تورنادو کش را بازگرداند. باید اشاره داشت که اعضای جامعه به این هکر اعتماد ندارند اما به نظر چاره دیگری نیز برای پس گرفتن کنترل پلتفرم ندارند.

- Advertisement -
spot_img

پروپوزال جدید هکر تورنادو کش

به نقل از کوین تلگراف، روز 21 مه، هکر تورنادو کش با تصویب طرح پیشنهادی مخربی موفق شد به طور کامل کنترل بخش حاکمیتی میکسر را در اختیار بگیرد. با توجه به کنترل کامل، هکر در جالیگاهی قرار داشت که می توانست زیان سنگینی را متوجه جامعه کند. وی با برداشت رای های قفل شده، خالی کردن توکن‌ها در قراردادهای حاکمیتی و … می توانست زیان جبران ناپذیری را به جامعه وارد کند.

- Advertisement -

پس از مشخص شدن این اتفاق، Hex، یکی از اعضای جامعه تورنادو کش برای مقابله و به حداقل رساندنن خسارت، پروپوزالی را مطرح کرد و از اعضا خواست تا تمامی سرمایه های قفل شده در قراردادهای حاکمیتی را خارج کنند. با این حال، به دلیل کنترل کامل هکر بر بخش حاکمیتی تورنادو کش، خود این کاربر نیز از اثربخشی طرح ارائه شده بی اطلاع بود.

با این حال، در اتفاقی قابل توجه، چندین ساعت پس از هک، مهاجم در کمال تعجب اعضای جامعه پروپوزال دیگری را ثبت کرد که در صورت اجرایی شدن کنترل حاکمیتی میکسر را به جامعه باز می گرداند. همانطور که در تصویر زیر مشخص است، هکر تورنادو کش پروپوزال جدیدی را ارائه کرده که عملیاتی شدن آن می تواند کنترل را به جامعه بازگرداند. Hex اشاره داشت که طرح جدید قابلیت بازگردانی کنترل میکسر را دارد و احتمال زیادی وجود دارد که هکر آن را اجرایی کند.

پروپوزال جدید هکر تورنادو کش

وی در ادامه اشاره داشت که اعضای جامعه هیچ انتخاب دیگری به جز تایید روش هکر برای بازگردانی کنترل پلتفرم ندارند. در حالی که بسیاری از اعضای جامعه نسبت به تغییر عقیده ناگهانی هکر ابراز امیدواری کردند، برخی دیگر اشاره داشتند که هدف وی از این اقدام، افزایش قیمت تکن TORN پیش از فروش آن بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان