کیف پول الگوراند هک شد، 9.6 میلیون دلار به سرقت رفت!

خانهاخبارکیف پول الگوراند...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

MyAlgo، کیف پول الگوراند (Algorand)، به کاربران خود توصیه کرده است تا در پی حمله هکری به این کیف پول، سرمایه‌های خود را برداشت و از کف پول خود خارج کنند. بایداشاره داشت که حمله اشاره شده در روزهای ابتدایی هفته صورت گرفته و حدود 9.6 میلیون دلار از سرمایه‌های کاربران به سرقت رفته است.

- Advertisement -
spot_img

حمله هکری به کیف پول الگوراند

به نقل از کوین دسک، ZachXBT، محقق و کارشناس حوزه بلاک چین اخیرا گفته است که 19.5 میلیون توکن ALGO و 3.5 میلیون USDC به ارزش 9.6 میلیون دلار در حمله صورت گرفته به کیف پول الگوراند به سرقت رفته است.

- Advertisement -

حساب کاربری MyAlgo در توییتر نیز ضمن تایید حمله، توضیح داد که به همه کاربران اکیداً توصیه می‌کنیم که تمام دارایی خود را از کیف پول‌های Mnemonic که در MyAlgo ذخیره شده است برداشت کنند.

هک کیف پول الگورند و سرقت 9.6 میلیون دلار

جان وودز (John Woods)، مدیر ارشد فناوری بلاک چین الگوراند نیز در پی این حمله اشاره داشت که 25 کیف پول مورد سوءاستفاده هکرها قرار گرفته است. وی خاطرنشان کرد که حمله صورت گرفته نتیجه مشکل اساسی در پروتکل کیف پول الگورند یا SDK (کیت توسعه نرم‌افزار) نبوده است.

وودز اضافه کرد که پس از پایان یافتن تحقیقات در مورد این حمله، یک ویدیو کامل برای ارائه توضیحات به کاربران ارسال خواهد کرد. MyAlgo نیز اعلام کرده است که علت اصلی این حمله هکری به پروتکل هنوز مشخص نشده است.

گفتنی است که در واکنش به این اتفاق، قیمت توکن الگوراند (ALGO) در 24 ساعت گذشته و پس از وقوع هک، با کاهش 1.05 درصدی همراه بوده است و اکنون در محدوده 0.25 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان