تتر به ادعاهای وال استریت ژورنال درباره ورشکستگی احتمالی این شرکت پاسخ داد

خانهاخبارتتر به ادعاهای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت تتر، حامی و سازنده استیبل کوین USDT به تازگی پاسخ مقاله ای از وال استریت ژورنال را داده که در آن درباره سودآوری، ورشکستگی و استانداردهای حسابداری این شرکت صحبت شده بود. تتر مقاله این رسانه را گسترش اطلاعات دروغین خوانده است.

همانطور که پوشش دادیم، روز دوشنبه، وال استریت ژورنال در مقاله ای گفت که اگر تتر شاهد سقوط 0.3 درصدی ارزش دارایی های خود باشد به صورت فنی ورشکست خواهد شد. این نتیجه گیری بر اساس میزان دارایی ها و بدهی های این شرکت صورت گرفت که بنابر داده های خود تتر، تفاوت 191 میلیون دلاری میان دارایی ها و بدهی های شرکت وجود دارد.

- Advertisement -

گواهی حسابداری ماه اوت این شرکت توسط شرکت حسابداری BDO italia صورت گرفت که عضوی از مجموعه بین المللی BDO Global است. تتر این شرکت را استخدام کرد تا در گواهی های خود میزان شفافیت و مشروعیت بیشتری را نشان دهد. در همین حین، این شرکت تصمیم گرفت تا گزارش های خود را از حالت فصلی به صورت ماهیانه تغییر دهد.

مقاله منتظر شده توسط ژورنال استریت اما به نظر قصد داشته تا تلاش های تتر به منظور ایجاد شفافیت و صداقت در ارتباط با عموم را بی اعتبار کند. تتر در پاسخ خود به وال استریت ژورنال گفت که شرکت BDO یک نهاد مستقل و بسیار معتبر و جزء 5 شرکت بازبینی برتر در دنیاست و برخلاف آنچه وال استریت ژورنال به اشتباه گفته است شرکت حسابداری اختصاصی تتر نیست.

مطلب مفید: اندیکاتور هش ریبان (hash ribbons indicator) چیست؟

توییت پائولو آردوینو

در پست وبلاگی خود، این شرکت ادعاهای این رسانه را درباره آن که روی آوردن به اوراق خزانه داری آمریکا برای کوتاه مدت استراتژی ناامنی است، رد کرد. در ادامه نیز به سودآور نبودن تجارت این شرکت واکنش نشان داد و گفت:

«بنابر بر گزارشی از ذخایر تلفیقی ما، تتر علیرغم سودآوری در چند سال اخیر هیچگاه سهامی را افشا نکرده است. این گزارش توسط سهام داران بزرگ ما و همچنین NYAG درست در نظر گرفته شده است. احتمالا وال استریت ژورنال تتر را با رقبایش اشتباه گرفته است.»

گفتنی است که به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین صادر کننده استیبل کوین در حوزه کریپتو، تتر با انتقادات غریبه نیست. مخالفان آن بارها ادعا کرده‌اند که این استیبل کوین به اندازه کافی شپتوانه ندارد و برخی نیز استفاده از اوراق تجاری برای پشتوانه را مورد انتقاد قرار داده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان