کیف پول سخت‌افزاری لجر پشتیبانی از 100 توکن مبتنی بر شبکه کاردانو را آغاز کرد

خانهاخبارکیف پول سخت‌افزاری...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

لجر (Ledger)، تولید کننده برتر کیف پول های سخت افزاری به تازگی پشتیبانی خود از اکوسیستم کاردانو را گسترش داده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به 100 توکن بومی این شبکه در برنامه زنده لجر (Ledger Live) با امنیتی در سطح لجر نانو دسترسی داشته باشند.

- Advertisement -
spot_img

همانطور که از نام آن مشخص است، منظور از توکن های بومی کاردانو، توکن هایی است که بر بستر این شبکه ساخته شده‌اند. این توکن ها رفتاری مشابه ADA دارند و از قابلیت های شبکه کاردانو بهره می‌برند. با این حال باید توجه داشت که ADA توکن اصلی شبکه کاردانو است و برای اهداف خاصی مانند کارمزدهای تراکنش ها و … از آن استفاده می‌شود.

- Advertisement -

بر اساس اعلامیه لجر، توکن های اضافه شده به این پلتفرم شامل ADAX، DANA، DRIP، FIRE، CLAP و … می‌شود. گفتنی است که لجر این توکن ها را بر اساس ارزش بازاری آنها انتحاب نکرده و اولویت اصلی این پلترفم تعداد تراکنش ها در یک مدت زمان خاص بوده است.

در حال حاضر اکوسیستم کاردانو بیش از 5 میلیون توکن دارد. این شبکه به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به قراردادهای هوشمند گران بتوانند توکن های مدنظر خود را بر بستر کاردانو ایجاد کنند. گفتنی است که این سازنده کیف پول های سخت افزاری اشاره کرده که در آینده توکن های بیشتری از این شبکه را لیست خواهد کرد. لجر در این باره افزود:

«100 توکن بومی کاردانو به تازگی راه خود را به برنامه لجر پیدا کردند. کاردانو توکن های زیادی دارد اما برای اکنون تصمیم ما آن بود که از 100 توکن آن پشتیبانی کنیم.»

مطلب مفید: تاریخچه رمزنگاری (history of cryptography)

این پشتیبانی در حالی ایجاد شده است که یک ماه پیش لجر به صورت کامل پشتیبانی از کاردانو را اعلام کرد و برای کاربران خود اجازه ارسال، دریافت و مدیریت ADA را صادر کرد.

رشد شبکه کاردانو

در حالی که بازار کریپتو چند ماهی است که در یک روند نزولی قرار گرفته، اکوسیستم کاردانو از نظر فعالیت های درون زنجیره ای همواره با رشد همراه بوده است. در ماه ژوئن، این شبکه شاهد رکورد جدیدی در تعداد تراکنش های درون زنجیره ای خود بود و این شاخص با رشدی 5 درصدی نسبت به ماه مه به عدد 44.8 میلیارد رسید. علاوه بر آن، تعداد آدرس های ADA نیز شاهد رشد منحصر به فردی بود و از 3.42 میلیون به 5.4 میلیون رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان