پشتیبانی کیف پول متامسک (MetaMask) از NFT ها!

خانهاخبارپشتیبانی کیف پول...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، کیف پول متامسک (MetaMask) که به طور گسترده مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد، پشتیبانی توکن‌های غیرمثلی (NFT) را اضافه کرده است. این به‌روزرسانی می‌تواند برای دارندگان NFT مفید باشد و معاملات را کمی آسان‌تر و امن‌تر کند. این قابلیت با استفاده از افزونه مرورگر این کیف پول در دسترس است.

- Advertisement -
spot_img

کیف پول متامسک (MetaMask) آخرین نسخه افزونه خود را معرفی کرد. تا زمانی که گزینه تشخیص خودکار NFT فعال باشد، همه توکن‌های ERC-721 و ERC-1155 قابل رویت هستند. نسخه 10.28 این کیف پول از NFT ها در افزونه مرورگر پشتیبانی می‌کند. با این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند توکن‌های ERC-721 را نیز ارسال کنند.

- Advertisement -

ویژگی ‌های جدید کیف پول متامسک (MetaMask) به تجربه کاربر کمک می کند

متامسک (MetaMask)، رهبر بازار در کیف پول‌های غیرحضانتی نرم‌افزاری، آخرین به‌روزرسانی خود را در 5 آوریل اعلام کرد. این قابلیت جدید به کاربران امکان می‌دهد به راحتی به NFT‌های مربوطه در کیف پول‌ها دسترسی داشته باشند.

«در آخرین نسخه افزونه ما، تا زمانی که تشخیص خودکار NFT فعال باشد، همه توکن‌های ERC-721 و 1155 باید ظاهر شوند. با این آپدیت می‌توانید توکن‌های ERC-721 را ارسال کنید. به زودی قابلیت ارسال توکن‌های ERC-1155 را نیز اضافه خواهیم کرد.”

پشتیبانی کیف پول متامسک (MetaMask) از NFT ها!

مدیریت دارایی های مبتنی بر بلاک چین اتریوم با متامسک

کیف پول متامسک (MetaMask) یک کیف پول افزونه مرورگر محبوب است که به کاربران اجازه می‌دهد با برنامه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (dApps) تعامل داشته باشند. با استفاده از این کیف پول، کاربران می‌توانند دارایی‌های مبتنی بر اتریوم خود را بهتر مدیریت کنند. با تب جدید NFT در نسخه 10.28، کاربران MetaMask یک بخش اختصاصی برای مشاهده و مدیریت NFT های خود خواهند داشت.

NFTها دارایی‌های دیجیتال منحصربه‌فردی هستند که در بلاکچین اتریوم ذخیره می‌شوند. NFT می‌تواند هر چیزی از هنر دیجیتال گرفته تا املاک مجازی را در بر بگیرد. با این حال، مدیریت NFT ها، به ویژه برای کاربران جدید، می‌تواند دشوار باشد.

با تب جدید NFT در متامسک، کاربران به راحتی می‌توانند تمام NFT های خود را در یک مکان مشاهده کنند. بنابراین، پیگیری مجموعه‌هایشان آسان‌تر می‌شود. در نتیجه، با ساده‌سازی انتقال NFT‌ ها و کاهش خطرات مربوط به آن، اکوسیستم NFT دستخوش تغییر می‌شود.

با دسترسی کاربران به ارسال NFT ها به طور مستقیم از طریق افزونه مرورگر کیف پول متامسک (MetaMask)، آن‌ها می‌توانند از خطرات احتمالی تعامل با قراردادهای هوشمند یا استفاده از پلتفرم‌های شخص ثالث جلوگیری کنند.

spot_img

21 نظرات

  1. سلام
    من میخواهم به پشتیبانی پیام بدهم شکایت کنم چطور باید اینکار را بکنم لطفااا مرا راهنمایی کنید

  2. من میخواهم با پشتیبانی کیف پول متامسک در ارتباط باشم. پشتیبانی در کیف پول متامسک کماز اپلیکیشن هست مشکلی برای من رخ داده میخواهم سوالی بکنم

  3. سلام وقت بخیر من برای صرافی ویندزور حدود ۲۳۰ دلار تتر انتقال دادم بعد تراکنش هم موجود هست هش و آدرس کیف پولمم که واسشون فرستادم هم وحتی تراکنش رو میگن که نیومده با پشتیبانی کیف پولتون تماس بگیرین من چکار کنم ؟

  4. سلام میشه راهنمایی بکنید چطوری وصل بشم به پشتیبانی کیف پول متامسک.؟ ممنون میشم از راهنمایی شما

  5. اگه پشتیبانی که اینجوری آدم رو کمک میکنن ادامه داشته باشه بزرگترین سرمایه رو در متامسگ جستجو باید کرد

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان