هر آنچه باید درباره به روزرسانی پیش رو 1.46.6 دوج کوین بدانید

خانهاخبارهر آنچه باید...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فکت کوینز: همزمان با بازگشت آهسته بازار کریپتو پس از چندین هفته ریزش متوالی، دارایی های مختلف از جمله دوج کوین، رمز ارز محبوب ایلان ماسک نیز رشدهای خوبی را تجربه کردند. گفتنی است که دوج کوین در آستانه به روزرسانی سیستمی خود نیز قرار گرفته است.

- Advertisement -
spot_img

انتظار می‌رود تیم توسعه این میم کوین در تابستان به روزرسانی 1.46.6 را راه اندازی کنند. در همین راستا جزئیات مختلفی از این به روزرسانی در گیت هاب و توییتر توسط یکی از فعالان پر شور جامعه دوج کوین منتشر شد.

- Advertisement -
توییت دوج ویسپر

نویسنده این توییت از تیم توسعه دوج کوین به خاطر تلاش هایشان تشکر کرد و گفت که برنامه انتشار این به روزرسانی توسط پاتریک لودر، توسعه دهنده اصلی دوج نوشته شده است. وی همچنین در این پست توییتری فهرستی از برنامه انتشار به روزرسانی 1.46.6 را به اشتراک گذاشت.

چه نکاتی در این فهرست به چشم می‌خورند؟

در این فهرست ستونی به نام بایدها وجود دارد که تیم توسعه قصد دارند قبل از راه اندازی به روزرسانی مشکلات موجود در شبکه را رفع کنند. در این ستون به مسائلی مانند بهبود حفاظت از کیف پول ها، رفع مشکلات احتمالی برای جلوگیری از آسیب پذیری دوج، ارزان تر شدن استفاده از کیف پول دوج و استفاده آسان تر از اسکریپت Gitian اشاره شده است.

مطلب مفید: استیبل کوین الگوریتمی (Algorithmic Stablecoins) چیست؟ دلایل پرریسک بودن آن را می‌دانید؟

در قسمت دیگری از فهرست لیستی وجود دارد که رفع آنها ضروری نیست اما تیم توسعه دوج کوین باید بهترین عملکرد خود برای حل این مسائل را به نمایش بگذارد. از مهم ترین این مسائل می‌توان به روزرسانی های مستقل، وظایف مربوط برای تکمیل یک پروژه و … را نام برد.

در نهایت ستونی در فهرست مذکور وجود دارد به نام بهتر بود چنین مواردی را داشتیم. این ستون شامل به روزرسانی هایی است که قطعا برای دوج نفع داشتند اما تیم توسعه به دلایل مختلفی اجرا سازی آنها در زمان فعلی را ضروری ندانسته و آنها را به آینده موکول کرده است.

افزایش قیمت دوج کوین و کاهش تعداد میلیونرها

در پی اعلامیه این به روزرسانی و جزئیات آن، قیمت دوج کوین رشدی 2 درصدی را تجربه کرد و به 0.083 دلار رسید. این در حالی است که تعداد میلیونرهای دوج سقوطی 43 درصدی را در سال 2022 تجربه کرد و از 1341 عدد در ژانویه به 646 در 27 مه رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان