هدف قیمتی لایت کوین در بازار صعودی کجاست؛ خالق LTC پاسخ می‌دهد

خانهاخبارهدف قیمتی لایت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

چارلی لی، بنیان‌گذار لایت کوین به‌تازگی درباره پتانسیل این ارز دیجیتال و قیمت احتمالی آن در بازار صعودی بعدی صحبت کرده است. وی در یک پست توییتری به 1 میلیون دنبال کننده خود گفت که LTC ارزش بالایی دارد و قیمت لایت کوین در بازار صعودی رشد قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

- Advertisement -

پیش بینی چارلی از قیمت لایت کوین

به نقل از دیلی هودل، لی معتقد است که این پروژه به دلیل جایگاه منحصر به فردی که برای خود ایجاد کرده است، ارزش زیادی دارد. بنا بر صحبت‌های وی، لایت کوین موفق شده بیش از یک دهه عملیاتی باشد و در این مدت هیچ قطعی را نیز تجربه نکند. علاوه بر آن، این شبکه به کاربران کارمزدهای بسیار پایینی را برای معاملات ارائه می‌کند. لی در ادامه توضیح داد که به‌سختی می‌توان ارزش لایت کوین را نادیده گرفت.

- Advertisement -

این کوین کارمزد کمی دارد و سازگاری پروتکلی با بیت کوین دارد و در رابطه با حملات هکری، ساختاری ایمن مشابه با بیت کوین دارد. همچنین این شبکه نزدیک به 11.5 سال است که در حال فعالیت است و تاکنون مشکلی را تجربه نکرده است. سازنده LTC اشاره داشت که قیمت لایت کوین در حال حاضر عادلانه است اما بر این باور است که آلت کوین با توجه به ارتقاهای سال‌های اخیر جای رشد بیشتری دارد و در بازار صعودی بعدی شاهد رشد زیاد این ارز خواهیم بود.

لی در این باره گفت که بازار امروز ارزش لایت کوین را کمی بیش از 1% بیت کوین ارزیابی کرده است. به نظر در حال حاضر این رقم درست باشد اما باید توجه داشت که LTC پتانسیل فراوانی دارد و شبکه‌اش دارای گنجایش بسیار بالایی است. علاوه بر آن، در این شبکه شاهد مقیاس‌پذیری و همچنین حفظ حریم خصوصی هستیم که به لطف افزونه میمبل ویمبل ایجاد شده است.

مطلب مفید: کریپتوکیتیز (Cryptokitties) چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟

میمبل ویمبل در ماه مه سال گذشته راه‌اندازی شد و تاکنون بزرگ‌ترین به‌روزرسانی لایت کوین به شمار می‌رود. این به‌روزرسانی کاربران را قادر می‌سازد تا در تراکنش‌ها ناشناس باقی بمانند و میزان موجودی LTC آن‌ها نیز مشخص نشود.

باید اشاره داشت که از دیدگاه چارلی لی، قیمت لایت کوین می‌تواند در بازار صعودی بعدی به اوج 719 دلاری برسد. وی اشاره داشت که هدف قیمتی‌اش سطح 719 دلاری است. از نظر وی، رسیدن قیمت لایت کوین به اوج 359 دلاری نباید کار دشواری برای این ارز باشد. در رابطه با اصلاح قیمت نیز لی توضیح داد که انتظار سقوط به زیر 71.9 دلار را ندارد و با توجه به رویداد هاوینگ بعدی در سه ماه آینده، انتظار افزایش قیمت لایت کوین را دارد.

گفتنی است که قیمت لایت کوین در حال حاضر در محدوده 90 دلاری قرار دارد و برای رسیدن به هدف قیمتی چارلی لی، باید شاهد رشد 700 درصدی قیمت این ارز باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان