کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اخطاریه جدیدی را به کوین بیس ارسال کرده است

خانهاخباراخبار جهانکمیسیون بورس و...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی کوین بیس، اعلام کرده که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اخطاریه جدیدی را برای این صرافی فرستاده است؛ اما صلاحیت لازم برای قانون‌گذاری صنعت ارزهای دیجیتال را ندارد.

- Advertisement -

به گزارش کوین‌تلگراف، برایان آمسترانگ اعلام کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا شبیه به مقامات فوتبال در بازی پیکل بال رفتار می‌کند. او باور دارد که SEC نمی‌تواند با قوانین بازی جدید بازار ارزهای دیجیتال کنار بیاید.

- Advertisement -

او اعلام کرده که SEC در ۲۲ مارس (۲ فروردین) اخطاریه‌ای را به کوین بیس فرستاده‌ است و احتمالاً قصد دارد قوانین جدیدی را به این صرافی تحمیل کند. آرمسترانگ در این باره گفته‌ است:

کوین بیس امروز یک اخطاریه را از SEC دریافت کرده که روی سپرده‌گذاری و فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال متمرکز بوده است. این نوع اخطاریه‌ها معمولاً قبل از یک اقدام اجرایی به شرکت‌های مختلف فرستاده می‌شود.

مدیرعامل کوین بیس در صحبت‌های خود از فقدان شفافیت قانون‌گذاران ایالات متحده در مورد قوانین و مقررات مربوط به صنعت ارزهای دیجیتال انتقاد کرده است. علاوه بر این، او دوباره تأکید کرده است که SEC نهاد اصلی تنظیم‌کننده صنعت ارزهای دیجیتال محسوب نمی‌شود.

آرمسترانگ به کنایه گفت:

تصور کنید که هم داورهای فوتبال و هم داورهای فوتبال آمریکایی در زمین هستند؛ اما ما در اصل داریم پیکل بال بازی می‌کنیم (سریع‌ترین ورزش جدید و روبه‌رشد آمریکا). داورها نمی‌توانند روی قوانین این بازی جدید به توافق برسند و یکی از آن‌ها تصمیم می‌گیرد تصمیم خود در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) را تغییر دهد.

منظور او از تصمیم آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) زمانی است که SEC به کوین بیس اجازه داده‌ بود به‌عنوان یک شرکت سهامی عام فعالیت کند. آمسترانگ اعلام کرده‌ است که اسناد کوین‌ بیس فهرست‌بندی ارزهای دیجیتال این صرافی را به‌خوبی توضیح می‌دهد و از ۵۷ مرجع در رابطه با سپرده‌گذاری آن تشکیل می‌شود.

پل گروال (Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی کوین‌ بیس، نیز ادعا کرده که SEC در اخطاریه خود به هیچ قانون واضحی درمورد قوانین ارزهای دیجیتال اشاره نکرده است. او تأکید کرده است که تلاش‌های کوین بیس برای تعامل با این آژانس با سکوت یا اقدامات اجرایی مواجه شده‌ است. گروال ادامه داده‌ است:

واقعیت این است که هیچ قانون مشخصی از سوی SEC درمورد ارزهای دیجیتال منتشر نشده و تلاش ما برای تعامل با این آژانس با سکوت یا اقدامات اجرایی مواجه شده‌ است. آن‌ها در فرایند تنظیم قوانین صنعت ارزهای دیجیتال حسن نیتی ندارند.

به نظر می‌رسد که هر دوی آن‌ها از فرصت استفاده از «فرایند قانونی» برای افزایش شفافیت صنعت ارزهای دیجیتال استقبال می‌کنند. آرمسترانگ اعلام کرده است که کوین بیس می‌خواهد از مشتریان و صنعت خود دفاع کند. او ادامه داده‌ است:

فرایندهای قانونی یک تریبون آزاد و عمومی را ایجاد می‌کنند و ما با استفاده از آن‌ها می‌توانیم برای همه روشن کنیم که رفتار SEC منصفانه و معقول نیست و هیچ هدف جدی را برای تعامل با بخش دارایی‌های دیجیتال دنبال نمی‌کنند.

هرچند شرکت‌هایی مثل کراکن با SEC به توافق رسیده‌اند و خدمات سپرده‌گذاری خود را در آمریکا متوقف کرده‌اند، آرمسترانگ بارها تأکید کرده است که خدمات سپرده‌گذاری کوین ‌بیس نوعی اوراق بهادار نیست و این شرکت خوشحال می‌شود در صورت لزوم از خود در دادگاه دفاع کند.

فعالان صنعت ارزهای دیجیتال شدیداً اخطاریه اخیر SEC را محکوم کرده‌اند. بسیاری از معامله‌گران موافق هستند که این آژانس موضع قبلی خود نسبت به کوین بیس را تغییر داده‌ است. افراد زیادی هم ظاهراً مؤافق هستند که این صرافی باید به نمایندگی از کل صنعت ارزهای دیجیتالِ آمریکا باید با SEC مبارزه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان