برایان آرمسترانگ: کوین بیس برنامه استیکینگ خود را متوقف نمی‌کند

خانهاخباربرایان آرمسترانگ: کوین...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

مدیران صرافی کوین بیس از جمله برایان آرمسترانگ، مدیرعامل این صرافی بزرگ اعلام کرده‌اند که هیچ برنامه‌ای برای متوقف کردن خدمات توکنی و برنامه سهام گذاری خود در پی شکایت کمیسیون بورس آمریکا ندارند. آرمسترانگ به‌تازگی گفته است که اقدامات SEC هیچ تأثیری بر فعالیت‌های پلتفرم نخواهد داشت. باید اشاره داشت که برنامه استیکینگ کوین بیس نزدیک به 3% درآمد صرافی را به خود اختصاص داده و به همین دلیل است که پلتفرم قصد متوقف کردن آن را ندارد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از اتریوم ورلدنیوز و بنا بر گفته‌های مدیرعامل کوین بیس، این صرافی هیچ برنامه‌ای برای قطع پشتیبانی و متوقف کردن خدمات استیکینگ خود که یکی از برنامه‌های مورد هدف کمیسیون بورس بوده است، ندارد.

- Advertisement -

اهمیت برنامه استیکینگ کوین بیس

برایان آرمسترانگ یک روز پس از ثبت شکایت کمیسیون بورس آمریکا علیه صرافی کوین بیس، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ خاطرنشان کرد که پلتفرم به ارائه خدمات استیکینگ خود به مشتریان و علاقه‌مندان ادامه خواهد داد. وی افزود که برنامه استیکینگ کوین بیس نزدیک به 3% از درآمد کل شرکت و صرافی را به خود اختصاص داده و برای این پلتفرم بسیار حائز اهمیت است.

مطلب مفید: مقایسه کارمزد صرافی های ارز دیجیتال (آپدیت ۲۰۲۳)

آرمسترانگ در ادامه توضیح داد که علیرغم این موضوع که شکایت صورت گرفته از سمت کمیسیون بورس آمریکا است، کسب و کار کوین بیس مانند همیشه است. مشتریان و کاربران می‌توانند به معامله دارایی‌ها در صرافی ادامه دهند. کوین بیس قصدی برای متوقف کردن خدمات خود ندارد و محصول استیکینگ صرافی به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که مطابق با قوانین باشد.

پائول گراوال، مدیر حقوقی صرافی کوین بیس نیز کمی پیش‌تر در مصاحبه با رسانه بلاک توضیح داد که صرافی هیچ‌کدام از توکن‌های لیست شده‌ای را که کمیسیون بورس آمریکا در شکایت خود آن‌ها را اوراق بهادار معرفی کرده از پلتفرم خود حذف نخواهد کرد.

وی افزود که پلتفرم به دنبال اطلاعات و حقایق تازه خواهد رفت تا تعیین کند که آیا تحقیقات و بررسی‌های پیشین نسبت به این ارزهای دیجیتال و لیست شدن آن‌ها اشتباه بوده است یا خیر. با این وجود، گراوال اشاره داشت که کوین بیس نسبت به بررسی اولیه خود و لیست کردن ابتدایی دارایی‌ها اطمینان کافی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان