کیف پول رابین‌هود راه‌اندازی شد؛ رقیب جدید متامسک چه ویژگی‌هایی دارد؟

خانهاخبارکیف پول رابین‌هود...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پلتفرم معاملاتی رابین‌هود بالاخره وارد دنیای نرم‌افزارهای کیف پولی شد. این شرکت در روزهای گذشته اعلام کرد که کیف پول رابین‌هود (Robinhood Wallet)، یک برنامه تلفن هوشمند را راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به مبادله و انتقال ارزهای دیجیتال بپردازند و سبد NFTها و دارایی‌های دیجیتال خود را مشاهده کنند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از دی‌کریپت و بر اساس داده‌های شرکت، این برنامه به‌طور آهسته و برای 1 میلیون کاربر لیست انتظار با کد دسترسی راه‌اندازی شده است. گفتنی است که نسخه بتا این نرم‌افزار در ماه سپتامبر و برای 10 هزار کاربر در لیست انتظار منتشر شده بود.

- Advertisement -

کیف پول رابین‌هود

کیف پول رابین‌هود از پالیگان استفاده می‌کند تا بتواند مبادلاتی بدون کارمزد را به کاربران خود عرضه کند. علاوه بر آن، روز گذشته این کیف پول پشتیبانی از شبکه اتریوم را نیز آغاز کرد. اگر درباره کیف پول‌های رابین‌هود دچار سرگردانی شده باشید، کسی شمار را مقصر نمی‌داند. این پلتفرم ابتدا یک قابلیت انتقال سرمایه را در برنامه معاملاتی خود راه‌اندازی کرد و نام آن را کیف پول کریپتویی گذاشت.

این محصول در قالب نسخه بتا و در ابتدای سال گذشته راه‌اندازی شد و به کاربران اجازه می‌داد تا دارایی‌های خود را در داخل و خارج از پلتفرم منتقل کنند. این قابلیت اما یک کیف پول واقعی محسوب نمی‌شد و تفاوتی با نحوه انتقال سرمایه در دیگر پلتفرم‌ها مانند کوین بیس و بایننس نداشت. کیف پول رابین‌هود که در روزهای گذشته منتشر شد اما شباهت بیشتری به برنامه‌هایی مانند متامسک، فانتوم یا کیف پول کوین بیس دارد.

مطلب مفید: فی پروتکل (Fei protocol) چیست؟ آشنایی با توکن فی‌ (FEI)

یوهان کربرات، مدیرکل رابین‌هود درباره برنامه جدید گفت که این محصول کاملاً از پلتفرم اصلی جدا است و به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل کاملی بر دارایی‌های خود داشته باشند. علاوه بر آن به کاربران اجازه می‌دهد تا به قابلیت‌ها پیشرفته‌تر دسترسی داشته باشند و بتوانند به آسانی به برنامه‌های غیرمتمرکز و بازارهای NFT متصل شوند.

وی در ادامه افزود که کیف پول رابین‌هود کاربردی بیش از یک کیف پول دارد و می‌توان آن را مرورگری برای وب 3 نیز در نظر گرفت. با این حال باید اشاره داشت که تقریباً تمامی محصولات این حوزه مانند متامسک، محصول خود را بدین شکل توصیف می‌کنند. البته این موضوع قابل درک است چرا که رابین‌هود با توسعه کیف پول خود قصد رقابت با محصولاتی مانند متامسک را دارد.

توییت یوهان کربرات

کربرات در این باره توضیح داد که کیف پول ساخته شده تا چالش‌هایی را حل کند که کاربران در هنگام استفاده از دیگر محصولات با آنها مواجه می‌شوند. این مشکلات شامل طراحی غیرشهودی و کارمزدهای سنگین می‌شوند. وی در ادامه افزود که کاربران بتا کیف پول رابین‌هود گفته‌اند دیگر محصولات بازار به‌شدت پیچیده هستند و کار با آنها دشوار است.

در حال حاضر این محصول تنها برای دستگاه‌های تلفن همراه iOS در دسترس است. زمانی که درباره احتمال راه‌اندازی نسخه دسکتاپ و افزونه مرورگر آن سؤال شد، سخنگوی شرکت اشاره داشت که درباره آینده نمی‌توان به‌طور قطع صحبت کرد. وی افزود که در حال حاضر تمرکز آنها بر کاربران iOS است و پس از انتشار کیف پول رابین‌هود برای تمامی کاربران iOS به سراغ به اندروید خواهند رفت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان