یونی سواپ کیف پول موبایلی خود را راه اندازی خواهد کرد

خانهاخباریونی سواپ کیف...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت یونی سواپ لبز، توسعه دهنده صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد کیف پول موبایلی خود حضانتی را راه‌اندازی کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به سوییچ میان بلاک چین‌ها به مبادله در شبکه‌های لایه 1 و لایه 2 بپردازند. بر اساس داده‌ها، کیف پول موبایلی یونی سواپ به کاربران اجازه می‌دهد تا نمودارها قیمتی را بررسی کنند و بتوانند در شبکه‌های مختلف توکن مدنظر خود را جست و جو کنند.

عدم تأیید کیف پول موبایلی یونی سواپ توسط اپل

به نقل از کوین تلگراف، این شرکت برای اطمینان از امنیت کیف پول خود از همکاری با شرکت Trail of Bits برای بازبینی و حسابرسی کیف پول خبر داده است. علاوه بر آن، عبارت‌های بازیابی و کلیدهای خصوصی کیف پول‌های وارد شده و تازه ساخته شده رمزنگاری خواهد شد و با استفاده از قابلیت امنیتی محصور کردن اپل (Secure Enclave) ذخیره خواهد شد. با استفاده از این قابلیت، داده‌های اشاره شده در بکاپ دستگاه تلفن همراه قرار نمی‌گیرند.

- Advertisement -

یونی سواپ در بیانیه خود همچنین عنوان کرد که کاربران می‌توانند عبارت بازیابی کیف پول خود را به‌صورت فیزیکی یادداشت کرده و یا آن را رمزنگاری و در iCloud ذخیره کنند.

مطلب مفید: بیمه ارز دیجیتال چیست؟ آیا باید ارزهای دیجیتال خود را بیمه کنم؟

توییت یونی سواپ

علیرغم پیش برد پروژه و تاییدهای اولیه در ماه اکتبر، یونی سواپ لبز در رابطه با کیف پول خود با فروشگاه اپل به مشکل برخورده است. در حالی که دیگر کیف پول‌های مبادلاتی خود حضانتی توسط این فروشگاه تأیید شده‌اند، ساخت نهایی کیف پول یونی سواپ تنها چند روز قبل از عرضه برنامه‌ریزی‌شده آن در دسامبر 2022، توسط اپل رد شد.

در همین رابطه، یونی سواپ به تمام نگرانی‌ها و سؤالات اپل پاسخ داد و تاکید کرد که برنامه کیف پول این شرکت کاملاً با قوانین و دستورالعمل‌های پلتفرم اپل و اپ استور آن انطباق دارد. با این وجود، اپل همچنان چراغ سبزی برای راه‌اندازی برنامه نشان نداده است و یونی سواپ در بلاتکلیفی مانده است. در همین حین و زمانی که منتظر تأیید اپل است، شرکت به چند هزار کاربر دسترسی زودتر از موعد داده تا بتوانند کیف پول موبایلی یونی سواپ را آزمایش کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان