گسترش قابلیت‌های سیستم پرداخت X به یک کیف پول درون برنامه‌ای

خانهاخباراخبار داغگسترش قابلیت‌های سیستم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

طبق اظهارات رئیس بخش پرداخت پلتفرم X، کاربران این پلتفرم روزی قادر خواهند بود که از این پلتفرم برای ارسال پول به سایر کاربران، خرید کالا از فروشگاه‌ها و حتی کسب سود از پول موجود در حساب‌های خود استفاده کنند.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش کوین تلگراف، کریستوفر استنلی، رئیس امنیت اطلاعات پرداخت X، در 22 آوریل اظهار داشت که قابلیت‌های پرداخت X به یک کیف پول درون برنامه‌ای که قادر به ذخیره و ارسال پول به کاربران پلتفرم X گسترش خواهد یافت.

- Advertisement -

استنلی بیانت داشت:«در ابتدا به پلتفرمی مانند سیستم پرداخت Venmo فکر کنید. به مرور زمان ویژگی‌هایی مانند کسب سود و خرید از (مانند Apple Pay) اضافه خواهد شد.

توییت

وی افزود: «هدف نهایی ما این است که شما هرگز نیاز به برداشت پول از سیستم ما را احساس نکنید. شما باید این توانایی را داشته باشید که هر آنچه را که نیاز دارید را به طور مستقیم در پلتفرم در اختیار داشته باشید.»

استنلی این اظهارات را تنها سه روز پس از دریافت مجوز انتقال پول توسط پلتفرم X بیان کرد. با کسب مجوز اخیر، X مجوزهای انتقال پول را در 25 ایالت در سراسر ایالات متحده را کسب کرد.

مجوزهای انتقال پول در 25 ایالت

در 21 دسامبر 2023، رئیس اجرایی X، ایلان ماسک، به کتی وود، مدیر عامل ARK Invest گفت که قصد دارد خدمات پرداخت درون‌ برنامه‌ای را در اواسط سال 2024 در X راه‌اندازی کند.

چندین کارشناس بیان کرده‌اند که که ویژگی پرداخت‌های X در ابتدا فقط از ارزهای فیات پشتیبانی می‌کند. با این حال، طبق گزارش ها، ماسک به توسعه دهندگان در X دستور داده است که سیستم پرداخت پلتفرم را به گونه‌ای بسازند که در آینده قابلیت‌های رمزنگاری به آ« اضافه شود.

علیرغم اینکه ماسک در گذشته اشتیاق زیادی به ارزهای دیجیتال نشان داده بود، تسلا همچنان 9720 بیت کوین در اختیار دارد. او در ماه دسامبر به وود گفت که زمان کمی را صرف فکر کردن به ارز دیجیتال می‌کند. از آن زمان تا کنون، او هیچ اظهاری مبنی بر استفاده از رمزارز برای پرداخت‌های X ارائه نکرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان