مایکروسافت پروژه متاورس خود را منحل کرد

خانهاخبارمایکروسافت پروژه متاورس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس گزارش‌هایی از شرکت مایکروسافت، این غول حوزه فناوری تنها 4 ماه پس از راه‌اندازی پروژه‌ای با هدف تشویق استفاده از متاورس در محیط‌های صنعتی، آن را منحل کرده است. یکی از افراد آگاه و مطلع توضیح داده است که در پی این تصمیم شرکت، 100 نفر از اعضای تیم پروژه نیز اخراج شده‌اند. وی اشاره داشت که مایکروسافت به دنبال اولویت‌بندی پروژه‌های کوتاه‌مدت خود بر اساس مدت‌زمان تولید درآمد از سمت آنها است.

- Advertisement -
spot_img

انحلال پروژه متاورس صنعتی مایکروسافت

به نقل از کوین دسک، اخراج 100 کارمند اشاره شده این پروژه، بخشی از برنامه بزرگ‌تر شرکت برای اخراج 10 هزار کارمند خود یعنی 4.5% از نیروی کار است. مایکروسافت در ماه اکتبر تیم متاورس صنعتی خود را تشکیل داد تا با مشتریان در صنعت‌های مختلف ازجمله سلامت، خدمات مالی و انرژی همکاری کنند و با ساخت نرم‌افزارهای مختلف از متاورس در پروژه‌های مختلف صنعتی استفاده کنند.

مطلب مفید: شناسایی بهترین زمان فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال

- Advertisement -

متاورس یک دنیای مفهومی است که در آن، اینترنت تبدیل به یک محیط مجاز غوطه‌ور می‌شود که از آن می‌توان برای کار، بازی، اجتماعی شدن و رویدادهای مختلف دیگر بهره برد. در حالی که شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت و متا علاقه خود به این حوزه را نشان داده‌اند اما باید اشاره داشت که در حال حاضر متاورس در فازهای ابتدایی توسعه قرار دارد و بیشتر یک مفهوم تئوری باقی‌مانده است.

شرکت مایکروسافت در ایمیلی ارسالی به رسانه کوین دسک درباره تصمیم خود توضیح داد که این شرکت به متاورس صنعتی خود متعهد بافی می‌ماند. این شرکت اشاره داشت که تمرکز خود را روی بخش‌هایی از متاورس صنعتی معطوف می‌کند که بیشترین نیاز مشتریان را شامل می‌شود و این مشتریان هیچ تغییری در نحوه پشتیبانی شرکت حس نخواهند کرد. مایکروسافت همچنین افزود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان