آموزش صفر تا صد افتتاح حساب صرافی بایننس

خانهآموزش هاآموزش صفر تا...

آنچه می‌خوانید...

امروزه ثبت‌نام در صرافی بایننس در میان کاربران و علاقه‌مندان به حوزۀ کریپتوکارنسی در حال رواج است و هر روز افراد بیشتری به آن روی می‌آورند. اما ثبت‌نام در آن ریزه‌کاری‌هایی دارد که هر کاربری باید از آنها آگاه باشد تا در این مسیر با مشکلی مواجه نشود. به دلیل اهمیت این موضوع، در این مقالۀ فکت کوینز نحوۀ ثبت‌نام و ورود به حساب صرافی بایننس را بررسی کرده و مراحل آن را توضیح داده‌ایم.

قبل از اینکه به صورت کامل مراحل ثبت نام در صرافی binance را برایتان توضیح دهیم ، توجه به این نکته ضروریست که از یکسال قبل تاکنون که در شهریور ماه سال 1401 هستیم ، این صرافی اعلام کرده است که با تعدادی از کشورهای سراسر دنیا ارتباطی نخواهد داشت و به آنها خدماتی ارائه نخواهد داد. کشور ما ایران هم در لیست این کشورها قرار دارد و افرادی که با IP ایران اقدام به ثبت نام یا فعالیت در این پلتفرم کنند حسابشان مسدو خواهد شد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد اگر شرایط فعالیت در این صرافی را دارید با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -

نحوۀ ثبت‌نام در صرافی بایننس با استفاده از شمارۀ موبایل

  1. به سایت Binance.com رفته و روی Register کلیک کنید.
ثبت نام در بایننس
ثبت نام در بایننس

2. اگر در کشوری زندگی میکنید که بایننس نام آن کشور را در لیست موقعیت های تحریم شده قرار نداده است ، روی Mobile کلیک کنید و شمارۀ موبایل و رمز عبور دلخواه و کد رفرال (Referral ID) را (در صورت وجود) وارد کنید. سپس شرایط استفاده را بخوانید و با آن موافقت کرده و روی Create Account کلیک کنید. در غیر این صورت از گزینه email استفاده کنید و مراحب ثبت ننام خود را با موبایل تکمیل نمایید.

ثبت نام در اکانت بایننس
ثبت نام در بایننس

توجه:

  • برای امنیت اکانت binance خود، بهتر است رمز عبورتان از 8 کاراکتر و یک حرف الفبایی بزرگ و 1 عدد تشکیل شده باشد.
  • اگر یکی از دوستانتان شما را برای ثبت‌نام در binance دعوت کرده، بهتر است قسمت Referral ID را پر کنید (این گزینه اختیاری است).

مطلب مفید: BNB چیست و چه کاربردی دارد؟ پیش بینی قیمت بایننس کوین

3. قسمت Security Verification را تکمیل کنید.

ثبت نام در بایننس
ثبت نام در بایننس

4. در این قسمت کد تأیید از سوی سیستم برایتان پیامک می‌شود. که اگر از طریق ایمیل اقدام کرده باشید این کد برای شما ایمیل میشود. این کد را باید ظرف 30 دقیقه وارد کنید. اگر کد برایتان نیامد، روی Resend کلیک کنید تا کد دوباره ارسال شود یا می‌توانید روی Please try voice verification کلیک کرده و از تأیید صوتی استفاده کنید.

تأیید حساب
تأیید حساب

5. تبریک می‌گوییم! با موفقیت در بایننس ثبت‌نام کرده‌اید.

پایان ثبت نام در بایننس
پایان ثبت نام در بایننس

6.برای افزایش امنیت اکانت خود روی Go to Dashboard کلیک کنید و از آنجا احراز هویت دومرحله‌ای (2FA) از جمله تأیید با موبایل و تأیید از طریق گوگل را فعال کنید.

ثبت نام در بایننس

نحوۀ ثبت‌نام با استفاده از ایمیل

  1. به آدرس Binance.com رفته و روی Register کلیک کنید.
ثبت‌نام با استفاده از ایمیل
ثبت‌نام با استفاده از ایمیل

2.در صفحۀ ثبت‌نام آدرس ایمیل خود را وارد کنید. سپس برای حساب بایننس خود رمز عبوری تعیین و در صورت داشتن Referral ID آن را وارد کنید. پس از آن، شرایط سرویس را خوانده و روی Create Account کلیک کنید.

ثبت‌نام با استفاده از ایمیل
ثبت‌نام با استفاده از ایمیل

توجه:

  • رمز عبور باید ترکیبی از اعداد و حروف الفبا باشد. بهتر است 8 کاراکتر داشته باشد، از جمله یک حرف الفبایی بزرگ و یک عدد.
  • اگر یکی از دوستانتان شما را برای ثبت‌نام در صرافی بایننس دعوت کرده، بهتر است قسمت Referral ID را پر کنید (این گزینه اختیاری است).

مطلب مفید: آموزش صرافی بایننس (Binance) و برجسته‌ترین نکات آن برای تازه‌کارها

3. قسمت Security Verification را تکمیل کنید.

Security Verification
Security Verification

4. اکنون سیستم کد تأیید را از طریق ایمیل برایتان ارسال می‌کند. این کد را باید ظرف 30 دقیقه وارد کنید. اگر ایمیل را در inbox خود نیافتید، پوشه‌های دیگر را نیز بررسی کنید یا روی Resend Email کلیک کنید تا ایمیل دیگری ارسال شود.

ثبت نام در اکانت بایننس با ایمیل
ثبت نام در اکانت بایننس با ایمیل

5. تبریک می‌گوییم! اکنون با موفقیت در بایننس ثبت‌نام کرده‌اید.

تکمیل ثبت نام با ایمیل
تکمیل ثبت نام با ایمیل

6. برای افزایش امنیت اکانت خود روی Go to Dashboard کلیک کرده و از آنجا احراز هویت دومرحله‌ای (2FA) از جمله تأیید با موبایل و تأیید از طریق گوگل را فعال کنید.

احراز هویت دو مرحله‌ای

نحوۀ ثبت اکانت صرافی بایننس از راه اپلیکیشن

  1. اپلیکیشن binance را باز کرده و روی Log In/Register ضربه بزنید.
ثبت نام از راه اَپ
ثبت نام از راه اَپ

2. روی Register ضربه بزنید. حال آدرس ایمیل و رمز عبوری را که برای حساب بایننس خود انتخاب کرده‌اید و Referral ID (در صورت وجود) را وارد کنید. کادر کنار [I Understand Binance’s Terms of Use] را تیک زده و روی [-] ضربه بزنید.

ثبت نام از راه اَپ
ثبت نام از راه اپلیکیشن

ثبت نام در اکانت بایننس

نکته:

  • رمز عبورتان باید از 8 کاراکتر از جمله یک حرف الفبایی بزرگ و یک عدد تشکیل شود.
  • اگر یکی از دوستانتان شما را برای ثبت‌نام در binance دعوت کرده، بهتر است قسمت Referral ID را پر کنید (این گزینه اختیاری است).

3. اسلایدر را بکشید تا معمای Security Verification تکمیل شود.

Security Verification
Security Verification

4. اکنون یک ایمیل تأیید به inbox تان ارسال خواهد شد. ظرف 10 دقیقه باید کد ارسال شده را وارد کنید. اما اگر ایمیل را نیافتید، روی Send Code کلیک کنید تا ایمیل دیگری فرستاده شود.

ارسال کد تأیید
ارسال کد تأیید

توجه:

  • برای افزایش امنیت اکانت خود بهتر است احراز هویت دومرحله‌ای (2FA) را فعال کنید. در این مورد، بایننس هم از گوگل و هم SMS 2FA پشتیبانی می‌کند.
  • پیش از شروع معاملۀ P2P ابتدا باید فرایند تأیید هویت (Identity Verification) و احراز هویت 2FA را تکمیل کنید.

پرسش‌های پرتکرار (FAQ)

چرا نمی‌توانیم از صرافی بایننس ایمیل دریافت کنیم؟

درصورتی‌که ایمیل binance برایتان ارسال نمی‌شود، راهنمایی‌های زیر را برای بررسی تنظیمات ایمیلتان دنبال کنید:

  1. آیا به ایمیل ثبت شده در اکانت بایننس خود وارد شده‌اید؟ در برخی موارد هم ممکن است از ایمیل در دستگاه‌هایتان خارج شده باشید (log out کرده باشید) و ازاین‌رو نتوانید ایمیل‌های بایننس را ببینید. در این صورت، دوباره وارد شده و صفحه را refresh کنید.
  2. آیا پوشۀ Spam ایمیلتان را چک کرده‌اید؟ اگر ارائه‌دهنده سرویس ایمیل، binance را در پوشۀ spam قرار داده باشد، می‌توانید با قرار دادن آدرس‌های ایمیل صرافی بایننس در لیست سفید آن را در حالت safe بگذارید. برای آشنایی با نحوۀ انجام‌دادن این کار می‌توانید به How to Whitelist Binance Emails مراجعه کنید.

آدرس‌هایی که باید در لیست سفید صرافی بایننس باشند:

do-not-reply@binance.com
donotreply@directmail.binance.com
do-not-reply@post.binance.com
do-not-reply@ses.binance.com
do_not_reply@mailer.binance.com
do_not_reply@mailer1.binance.com
do_not_reply@mailer2.binance.com
do_not_reply@mailer3.binance.com
do_not_reply@mailer4.binance.com
do_not_reply@mailer5.binance.com
do_not_reply@mailer6.binance.com
notifications@post.binance.com
do-not-reply@notice.binance.com
do_not_reply@mgmailer.binance.com
do-not-reply@directmail2.binance.com

  • آیا سرویس‌دهنده ایمیل به‌درستی کار می‌کند؟ برای مطمئن شدن از این که فایروال یا آنتی‌ویروس در این مورد هیچ مشکلی ایجاد نکرده‌اند، تنظیمات سرور ایمیل خود را چک کنید.
  • پوشۀ inbox پر نیست؟ اگر ظرفیت پوشۀ inbox پر شده باشد، نمی‌توانید ایمیلی را دریافت یا ارسال کنید. چند ایمیل را پاک کنید تا فضای کافی برای دریافت ایمیل‌های جدید آزاد شود.
  • در صورت امکان، با دامنه‌های ایمیل معمول مانند Gmail، Outlook و غیره ثبت‌نام کنید.

چرا نمی‌توانم پیامک کد تأیید را دریافت کنم؟

بایننس پوشش احراز هویت از طریق پیامک را پیوسته بهبود می‌بخشد تا تجربۀ کاربری بهتر شود. درهرحال، فعلاً برخی کشورها و مناطق در این سرویس پشتیبانی نمی‌شوند.

اگر نمی‌توانید احراز هویت از طریق پیامک را فعال کنید، به لیست پوشش جهانی پیامک (Global SMS coverage) مراجعه و بررسی کنید که منطقه‌تان در این لیست قرار دارد یا خیر. اگر منطقه‌تان در لیست نبود، لطفاً به‌جای آن از Google Authentication به‌عنوان احراز هویت دومرحله‌ای اصلی خود استفاده کنید.

اگر احراز هویت از طریق پیامک را فعال کرده‌اید یا در کشور یا منطقۀ موجود در لیست پوشش پیامک جهانی ساکن هستید اما هنوز نمی‌توانید کدهای پیامک را دریافت کنید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراهتان را بررسی کنید.
  • آنتی‌ویروس / فایروال / اَپ‌های بلاک‌کنندI تماس را که ممکن است شمارۀ کدهای پیامک بایننس را بلاک کنند، در موبایلتان غیرفعال کنید.
  • موبایلتان را ری استارت کنید.
  • به‌جای آن روش تأیید صوتی را امتحان کنید.
  • قسمت SMS Authentication  را ریست کنید، لطفاً به اینجا مراجعه کنید.

نحوه بازخرید Futures Bonus Voucher/ ووچر نقدی

صرافی بایننس در بازه های زمانی مشخصی برای کاربران فعال در فیوچرز این پلتفرم، قابلیتی به نام Futures Bonus Voucher را فعال میکند . این ویژگی درست مثل این است که شما از صرافی وام بگیرید و به فعالیت مشغول شوید. فقط به این نکته توجه داشته باشید که این وچر ها تاریخ انقضا دارند و در بازه های زمانی مشخصی آزاد میشوند. این مبالغ قابل برداشت نیستند و تنها به کیف پول فیوچرز شما منتقل میشوند.

1. روی آیکون Account خود کلیک و پس از ورود به اکانت بایننس Reward Center را از منوی کشویی یا در داشبورد خود انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید مستقیماً به آدرس https://www.binance.com/en/my/coupon بروید یا از طریق منوی Account یا More در اپلیکیشن بایننس خود به Reward Center  دسترسی پیدا کنید.

ثبت نام در اکانت بایننس

2. پس از دریافت Futures Bonus Voucher  یا ووچر نقدی خود، می‌توانید ارزش اسمی، تاریخ انقضا و محصولات کاربردی آن را در Reward Center  مشاهده کنید.

ثبت نام در بایننس

3. اگر هنوز اکانت صرافی بایننس ایجاد نکرده باشید، پنجره‌ای پاپ‌آپ می‌شود و وقتی روی دکمۀ redeem کلیک می‌کنید، در طول روند ایجاد اکانت شما را راهنمایی خواهد کرد. اما اگر اکانت داشته باشید، در پاپ‌آپ از شما خواسته می‌شود تا فرایند بازخرید ووچر (voucher redemption) را تأیید کنید. پس از بازخرید موفق، با کلیک روی دکمۀ confirm می‌توانید به اکانت خود رفته و مانده‌حسابتان را بررسی کنید.

ثبت نام در اکانت بایننس

ثبت نام اکانت بایننس

4. در اینجا ووچر را با موفقیت بازخرید کرده‌اید. پاداش این کار مستقیم در کیف پولتان قرار خواهد گرفت.

بازخرید موفق

نحوۀ ورود به حساب صرافی بایننس

  1. به وب‌سایت یا اَپ صرافی بایننس بروید.
  2. روی Login کلیک کنید.
  3. ایمیل یا شمارۀ موبایل و سپس رمز عبورتان را وارد کنید.
  4. در صورت فراموش‌کردن رمز عبور، روی گزینۀ Forgot password کلیک کنید.

برای ورود به بایننس باید به اپلیکیشن یا وب‌سایت پلتفرم تریدینگ بروید. برای ورود به اکانت شخصی خود (log in کردن)، باید روی log in کلیک کنید. در صفحۀ اصلی سایت اطلاعات موردنیاز برای ورود (ایمیل یا شمارۀ موبایل) و رمز عبوری را که در فرایند ثبت‌نام انتخاب کرده‌اید، وارد کنید.

ورود به بایننس
ورود به اکانت بایننس
ورود به اکانت بایننس

پس از ورود این اطلاعات، روی Log in کلیک کرده و به سراغ security verification  بروید.

ورود به بایننس

اگر تأیید از طریق پیامک یا تأیید 2FA را انتخاب کرده باشید، به Verification Page  منتقل می‌شوید تا کد تأیید ارسال شده با پیامک یا کد تأیید 2FA را وارد کنید.

ورود به بایننس

پس از واردکردن کد تأیید صحیح، می‌توانید از حساب بایننس خود برای ترید کردن استفاده کنید.

بایننس

نحوۀ ورود با شمارۀ موبایل

تمام مراحل ورود از این راه مشابه ورود با ایمیل است.

ورود به اکانت بایننس با شمارۀ موبایل
ورود با شمارۀ موبایل

رمز عبور ارسال شده از سوی اکانت صرافی بایننس را فراموش کرده‌ام

در این مورد می‌توانید رمز عبور اکانت خود را از طریق وب‌سایت یا اَپ بایننس بازنشانی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، پس از بازنشانی رمز عبور تا 24 ساعت نمی‌توانید از حسابتان برداشت کنید.

  1. به آدرس Binance.com رفته و روی Login کلیک کنید.
فراموشی رمز عبور

اگر از اَپ استفاده می‌کنید، روی Log In /Register کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور

2. در صفحۀ login روی ?Forgot Password کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور اکانت بایننس

3. روی Continue کلیک کنید. توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، پس از بازنشانی رمز عبور تا 24 ساعت نمی‌توانید از حسابتان برداشت کنید.

فراموشی رمز عبور اکانت بایننس

4. اکنون ایمیل اکانت یا شمارۀ موبایلتان را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

بازنشانی رمز عبور

5. معمای security verification را تکمیل کنید.

security verification

6. کد تأییدی را که در ایمیل یا پیامک برایتان ارسال شده است، وارد کرده و برای ادامۀ روند، روی Next کلیک کنید.

security verification

نکته:

  • اگر اکانتتان را با ایمیل ثبت و SMS 2FA را فعال کرده‌اید، می‌توانید رمز عبورتان را از طریق شماره موبایل خود بازنشانی کنید.
  • اگر اکانتتان را با شمارۀ موبایل ثبت و ایمیل 2FA را فعال کرده‌اید، می‌توانید رمز ورود به سیستم را با استفاده از ایمیلتان بازنشانی کنید.

7. اکنون رمز عبور جدید را وارد کرده و روی Next کلیک کنید.

بازنشانی رمز عبور اکانت بایننس

8. در این مرحله رمز عبورتان با موفقیت بازنشانی شده است. حال برای ورود به اکانت از رمز عبور جدید استفاده کنید.

بازنشانی موفق رمز عبور

نحوۀ ورود به اکانت صرافی بایننس با استفاده از اَپ اندرویدی

احراز هویت در پلتفرم موبایل اندرویدی درست مشابه احراز هویت در وب‌سایت صرافی بایننس است. اپلیکیشن آن را می‌توانید از Google Play Market در دستگاه خود دانلود کنید. کافی است در پنجرۀ search کلمۀ Binance را وارد کرده و روی Install کلیک کنید.

ورود به اکانت بایننس از راه اَپ
ورود به اکانت صرافی بایننس از راه اَپ

منتظر بمانید تا فرایند نصب تکمیل شود. حال می‌توانید برای شروع ترید به آن وارد شوید.

شروع تریدینگ

نحوۀ ورود به صرافی بایننس در اَپ iOS

در اینجا باید به اپ‌استور (itunes) رفته و در کادر search کلمۀ Binance  را تایپ کنید تا این اَپ را بیابید. به‌علاوه، باید اپلیکیشن Binance را از اپ‌استور نصب کنید.

اَپ iOS
اَپ iOS

پس از نصب و راه‌اندازی، با استفاده از ایمیل یا اکانت موبایل خود می‌توانید وارد اپلیکیشن موبایل Binance iOS شوید.

اَپ iOS

نحوۀ تغییر ایمیل حساب بایننس

اگر می‌خواهید ایمیل استفاده شده برای حساب صرافی بایننس خود را تغییر دهید، مراحل زیر را دنبال کنید.

پس از ورود به اکانت خود، روی Profile و سپس Security کلیک کنید.

تغییر ایمیل  اکانت بایننس
تغییر ایمیل اکانت بایننس

حال روی Change در کنار Email Address کلیک کنید. از اینجا مستقیم می‌توانید بدان دسترس داشته باشید.

تغییر ایمیل اکانت

برای تغییر آدرس ایمیل ثبت شده، باید احراز هویت از طریق گوگل و احراز هویت از طریق SMS (2FA) را فعال کرده باشید. توجه داشته باشید که پس از تغییر آدرس ایمیل، به دلایل امنیتی تا 48 ساعت نمی‌توانید از حسابتان برداشت کنید.

حال اگر می‌خواهید پیش روید، روی Next کلیک کنید.

تغییر ایمیل اکانت بایننس
آیا ایرانی ها میتوانند حساب صرافی بایننس داشته باشند؟

کاربران ایرانی که در کشور ایران زندگی میکنند نمی توانند در این صرافی فعالیتی داشته باشند.

بهترین صرافی جایگزین صرافی بایننس چیست ؟

از میان صرافی های خارجی ارز دیجیتال میتوان به کوکوین ، صرافی بایننس و بینگ ایکس اشاره کرد.

ثبت نام در بایننس با ایمیل بهتر است یا شماره موبایل؟

بسته به شرایط و محل زندگی، کاربران می توانند از هر دو گزینه استفاده کنند. اما اگر از موقعیت های تحریم شده اقدام به ثبت نام میکنید، قطعا ثبت نام با ایمیل بهترین گزینه است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان