آیا دعوای ریپل و SEC با توافق طرفین به اتمام خواهد رسید؟

خانهاخبارآیا دعوای ریپل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

جان دیتون، وکیل و حامی ریپل به‌تازگی از احتمال توافق میان ریپل و کمیسیون بورس آمریکا در پرونده حقوقی 3 ساله این دو خبر داد. وی اشاره داشت که درخواست‌های اخیر این شرکت و کمیسیون بورس از دادگاه برای وقت بیشتر می‌تواند توافق ریپل و SEC را به همراه داشته باشد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از دیلی هودل، روز گذشته ریپل درخواستی را به قاضی آنالیسا تورس ارائه کرد و خواستار تمدید یک هفته‌ای برای ارسال نسخه‌های عمومی و ویرایش شده شرکت و همچنین اسناد مربوط به هینمن (Hinman) شد. گفتنی است که روز 18 مه، قاضی دستور داد تا اسناد مربوط به ایمیل‌های هینمن در اختیار عموم قرار گیرد.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که محتوای این ایمیل‌ها مربوط به اسناد داخلی کمیسیون بورس آمریکا در ارتباط با سخنرانی رئیس سابق این نهاد ویلیام هینمن است که در سال 2018 گفته بود اتریوم و بیت کوین اوراق بهادار نیستند. اکنون به تأخیر افتادن پرونده حقوقی و درخواست زمان بیشتر باعث شده تا اعضای جامعه بر این باور باشند که توافقی میان ریپل و SEC در شرف رخ دادن است.

مطلب مفید: روز پیتزا بیت کوین؛ یک داستان خوشمزه از انقلاب دیجیتال!

با این حال، دیتون معتقد است که حتی عمومی شدن اسناد مربوط به هینمن نیز مانع کمیسیون بورس نخواهد شد و این پرونده در دادگاه به نتیجه نهایی خود خواهد رسید. وی اشاره داشت که بسیاری از اظهار نظرات مربوط به توافق میان طرفین است. با این حال اگر قرار بود که ایمیل‌های هینمن چنین نتیجه‌ای را به همراه داشته باشد، کمیسیون بورس پیش از ارسال آن‌ها برای ریپل چنین اقدامی را انجام می‌داد.

از نظر دیتون، کمیسیون بورس پیش از این به نتیجه رسیده بوده است که ایمیل‌های هینمن عمومی خواهند شد. وی همچنین توضیح داد که گر گنسلر، رئیس کمیسیون بورس، فردی که نسبت به فضای کریپتو با خصومت زیادی رفتار کرده است قصد دارد این پرونده چند ساله را تا پایان جلو ببرد.

دیتون افزود که بسیاری از مردم امیدوارند که این صحبت‌ها اشتباه باشد چرا که می‌خواهند هرچه زودتر شاهد اتمام پرونده از طریق توافق ریپل و SEC یا حالت دیگری باشیم. وی اشاره داشت که پیش‌تر نیز اشتباهاتی داشته و امیدوار است این بار نیز اشتباه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان