الگوی تکنیکال صعودی در نمودار پالیگان؛ از رشد احتمالی قیمت متیک غافل نشوید

خانهاخبارالگوی تکنیکال صعودی...

آنچه می‌خوانید...

روز 3 نوامبر، قیمت متیک، ارز دیجیتال بومی شبکه پالیگان رشد خوبی داشت و این رمز ارز بهترین عملکرد را در میان ارزهای دیجیتال از خود به جای گذاشت. به نقل از کوین تلگراف به نظر می‌رسد دلیل این حرکت صعودی، اعلامیه‌های جی پی مورگان و اینستاگرام در رابطه با همکاری‌های اخیر خود با پالیگان باشد.

همکاری‌های بزرگ پالیگان

متا، شرکت مادر پلتفرم اینستاگرام شبکه پالیگان را به عنوان اولین همکار خود برای قابلیت بازار NFT این پلتفرم معرفی کرد. در این بازار کاربران می‌توانند به مینت و فروش توکن‌ها و همچنین به نمایش گذاشتن آنها در داخل و خارج از اینستاگرام بپردازند.

- Advertisement -

در همین حین، بانک جی پی مورگان نیز برای اولین معامله زنده خود در بلاکچین عمومی از این شبکه استفاده کرد. گفتنی است که این بانک قصد دارد با اقدامات خود، دنیای ارزهای دیجیتال را با بازار سنتی ادغام کند. در پی این اخبار، قیمت متیک با رشد بیش از 13 درصدی به محدوده 0.985 دلاری رسید و همزمان حجم معاملات آن نیز افزای یافت.

نمودار قیمت متیک
نمودار قیمت متیک

باید توجه داشت که حرکت صعودی متیک، جزئِی از روند بازگشتی حوزه ارزهای دیجیتال بود که از اواسط ماه ژوئن آغاز شد. قیمت این ارز در مدت اشاره شده با رشد بیش از 200 درصدی همراه بوده و با توجه به اخبار همکاری و افزایش پذیرش پالیگان انتظار می‌رود در ماه‌های آتی نیز این روند صعودی حفظ شود.

قیمت متیک در آستانه تکمیل الگوی فنجان و دسته

اولین سیگنالی که از ادامه دار بودن روند صعودی قیمت متیک خبر می‌دهد، یک الگوی تکنیکال در نمودار این ارز است. در بازه زمانی روزانه، قیمت این ارز در داخل یک الگوی فنجان و دسته قرار گرفته است. این الگو از یک حرکت U شکل و سپس یک روند نزولی برای ایجاد دسته تشکیل می‌شود. در حال حاضر قیمت در آستانه شکست خط گردن الگو قرار دارد و در صورت شکست این سطح و حرکت به سمت هدف الگو شاهد افزایش قیمت متیک تا 2.89 دلار خواهیم بود.

مطلب مفید: اینستاگرام بازار NFT خود را راه اندازی می‌کند

الگوی فنجان و دسته در نمودار متیک
الگوی فنجان و دسته در نمودار متیک

بر اساس قانون تحلیل تکنیکال، هدف قیمتی این الگو به اندازه فاصله کف فنجان تا خط گردن خواهد بود. در صورتی که متیک الگو را تکمیل کند و قصد حرکت به سمت هدف قیمتی الگو را داشته باشد باید شاهد رشد 200 درصدی این ارز تا پایان سه ماه اول سال آینده باشیم.

باید اشاره داشت که از نظر بنیادی، تقاضا برای متیک به لطف رشد و پذیرش پروژه‌های NFT پالیگان توسط شرکت‌های مختلف می‌تواند ادامه دار باشد. در حال حاضر نام‌های برجسته‌ای مانند دیزنی، رابین هود و استارباکس از شرکای NFT این شبکه به شمار می‌روند. علاوه بر آن، در سه ماه سوم سال جاری، این شبکه عملکرد خوبی داشت و تعداد آدرس‌های فعال آن نیز به اوج تازه 6 میلیون رسید.

عملکرد NFTهای پالیگان

با این وجود باید اشاره داشت که ریسک‌های اقتصاد کلان تمامی بازار کریپتو و روند بازگشتی آن را تهدید می‌کند. این اتفاق می‌تواند به پالیگان و روند رو به رشد آن علیرغم همکاری با شرکت‌های بزرگ آسیب برساند. باید اشاره داشت که علیرغم احتمال افزایش 200 درصدی قیمت متیک، اگر شاهد پولبک قدرتمندی از خط گردن الگو به سمت پایین باشیم، این دیدگاه صعودی بی‌اعتبار خواهد شد.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان