ماراتون دیجیتال با احضاریه دیگری از سمت SEC مواجه شد

خانهاخبارماراتون دیجیتال با...

آنچه می‌خوانید...

ماراتون دیجیتال، یکی از بزرگ‌ترین ماینرهای بیت کوین روز گذشته اعلام کرد که احضاریه دیگری در رابطه با مرکز داده‌های خود به نام هاردین، در مونتانا از کمیسیون بورس آمریکا دریافت کرده است. بر اساس گزارش فصلی این شرکت در روز 10 مه، ماراتون دیجیتال احضاریه SEC را در تاریخ 10 آوریل دریافت کرده است که در آن علاوه بر موارد دیگر به تراکنش‌هایی که در هنگام ساخت مرکز داده‌های مونتانا صورت گرفته شده بود، اشاره شده است.

احضاریه SEC از ماراتون دیجیتال

به نقل از کوین تلگراف، این شرکت در جلسه درآمد فصلی خود درباره احضاریه کمیسیون بورس توضیح داد که از این موضوع اطلاع دارد که ممکن است کمیسیون بورس در حال تحقیق درباره نقض قوانین اوراق بهادار توسط شرکت باشد. این پلتفرم همچنین افزود که با نهاد دولتی همکاری خواهد کرد.

- Advertisement -

قابل‌توجه است که احضاریه دریافتی، دومین احضاریه‌ای است که کمیسیون بورس آمریکا در رابطه با این تأسیسات برای ماراتون دیجیتال ارسال می‌کند. اولین احضاریه در سال 2021 ارسال شد و در آن کمیسیون بورس از شرکت خواست تا مدارک و ارتباطات مربوط به فرایند ساخت این تأسیسات را ارائه کند.

باید اشاره داشت که سخنگوی این شرکت از ارائه اطلاعات بیشتر درباره احضاریه دریافتی خودداری کرد. روز 9 مه، شرکت اعلام کرد که با شرکت زیرساخت دارایی‌های دیجیتال Zero Two همکاری می‌کند تا یک تأسیسات استخراج بیت کوین بسیار بزرگ را در ابوظبی بسازد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال مرده (Dead Coin) چیست؟

توییت

بر اساس داده‌ها، تأسیسات جدید ماراتون دیجیتال دارای گنجایش 250 مگاواتی خواهد بود. این پلتفرم اشاره داشت که به‌طور معمول، عملیات استخراج در ابوظبی غیرممکن است اما راهکار غوطه‌ور سفارشی این شرکت می‌تواند تضمین کند که تجهیزات ماینینگ بیت کوین خنک بمانند و مشکلی رخ ندهد.

این اعلامیه در حالی صورت گرفته که دو ماه پیش دولت بایدن طرح مالیات بر ماینرها فعال در آمریکا را مطرح کرد. بر اساس این طرح، استخراج‌کننده‌های ارزهای دیجیتال در آمریکا باید مالیاتی معادل 30% هزینه برق مصرفی هنگام عملیات استخراج را پرداخت کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان