اختلال چند دقیقه‌ای در بازار آتی بایننس؛ ژائو از حل مشکل خبر داد

خانهاخباراختلال چند دقیقه‌ای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صبح امروز (10 آوریل) صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال به کاربران خود اطلاع داد که بازار آتی این صرافی با مشکل همراه شده و قراردادهای مارجین دار دلار تحت تأثیر قرارگرفته است. پس از آن، بایننس به سرعت و در بیانیه‌ای اعلام کرد که مشکل حل شده و تمامی عملیات‌های صرافی به حالت عادی بازگشته است.

اختلال در بازار آتی بایننس

به نقل از کریپتوپوتیتو، بازار آتی این صرافی نیز در اعلامیه‌ای از ادامه فعالیت‌های معاملتی برای قراردادهای مارجین دار دلار تنها چند دقیقه پس از مشکل پیش آمده خبر داد. بر اساس داده‌های چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، بازار آتی این صرافی با چندین مشکل در بخش خدمات UM Rest مواجه بوده است که رابط کاربری و API بازار آتی را با اختلال مواجه کرده بوده است.

- Advertisement -

گفتنی است که ژائو پس از آن، در یک پست توییتری دیگر اعلام کرد که قراردادهای مارجین دار کوین‌ها (CM) تحت تأثیر این اختلال قرار نگرفته و مشکلی برای آن‌ها پیش نیامده است. وی افزود که در حال حاضر تمامی سیستم‌ها به حالت عادی بازگشته‌اند. باید اشاره داشت که تیم پلتفرم سرورهای مشکل‌دار را تغییر داده تا بایننس بتواند بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

قابل‌توجه است که این اولین باری نیست که صرافی بایننس در چند وقت اخیر با اختلال همراه می‌شود. چندی پیش این پلتفرم اعلام کرد که تمامی معاملات اسپات خود را به دلیل یافتن باگی در موتور منطبق سازی خود به حالت تعلیق در آورده است. در روزهای گذشته و ابتدای آوریل نیز پلتفرم اعلام کرد که بخش مشتقات خود در کشور استرالیا را تعطیل می‌کند.

صرافی بایننس دلیل این اقدام را لغو مجوزهای لازم توسط کمیسیون بورس و سرمایه‌گذاری این کشور اعلام کرد. باید اشاره داشت که این اتفاقات همگی در زمان افزایش ترس و عدم قطعیت علیه صرافی و مدیرعامل آن در پی شکایت کمیسیون معاملات آتی آمریکا صورت گرفته است. در پی این اتفاقات، میزان خروج بیت کوین از بایننس شدت بسیار زیادی پیدا کرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان