اختلال در شبکه اتریوم؛ تراکنش‌های شبکه نهایی نمی‌شدند

خانهاخباراختلال در شبکه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز جمعه اختلال در شبکه اتریوم و مشکل فنی باعث شد تا تراکنش‌های زنجیره بیکن برای مدتی نهایی و تکمیل نشوند. این اتفاق نزدیک به یک ساعت به طول انجامید و پس از آن شبکه به حالت عادی بازگشت. علیرغم درست شدن شبکه و نهایی شدن تراکنش‌ها، نگرانی‌های تازه‌ای درباره پایداری اتریوم به وجود آمده است.

اختلال در شبکه اتریوم و نهایی نشدن تراکنش‌ها

به نقل از د بلاک، نهایی نشدن تراکنش‌های اتریوم در حالی صورت گرفت که روز پنجشنبه نیز در اتفاقی مشابه شبکه با اختلال همراه شد و برای مدتی هیچ تراکنشی نهایی نشد. داده‌ها از فعالیت شبکه اتریوم نشان می‌دهند که اعتبارسنج‌هایی این اختلال را تجربه کردند که گواهی‌های پردازش تراکنش در شبکه را پیشنهاد می‌کنند. بر اساس داده‌های Beachoncha.in، ایپاک 22750 تا 22758 شبکه اتریوم با کاهش قابل‌توجه در تعداد گواهی‌های دریافتی مواجه شده است.

- Advertisement -

استیون ژنگ، مدیر تحقیقاتی شرکت بلاک اشاره داشت که تراکنش‌های زنجیره بیکن اتریوم به مدت یک ساعت نهایی نشدند. وی در ادامه افزود که مشخص نیست دلیلی اصلی این توقف چه بوده است اما برخی از اعضای جامعه معتقدند که علت آن مشکلی در کلاینت‌های استیکینگ یا زیرساخت‌های MEV بوده است.

در حالی که تراکنش‌های بر بستر اتریوم متوقف نشده‌اند اما نهایی و تکمیل نشدند. چنین چیزی بدان معنا است که احتمال بازگشت و بازگرداندن تراکنش‌ها بیشتر از زمانی است که کارها مطابق انتظار پیش می‌رود.

مطلب مفید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

شبکه روز گذشته قطع نشد

پترسون ون لون، هم‌بنیانگذار شرکت پریزماتیک لبز؛ در رابطه با اختلال شبکه اتریوم در روز پنجشنبه توضیح داد که به نظر دلیل این اتفاق مشکلی در سختی همگام‌سازی چندین کلاینت برای کار کردن با زنجیره بیکن بوده است. پس از تکرار این اتفاق در روز جمعه، وی اشاره داشت که تیم شرکت پچ جدیدی را برای رفع مشکل ارائه کرده‌اند اما هنوز زمان کافی برای آزمایش آن را نداشته‌اند.

توییت ون لون

ون لون در ادامه توضیح داد که پریسم در سناریویی‌هایی مانند روز گذشته شبکه اتریوم عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. وی در ادامه با دفاع از اتریوم و این موضوع که اختلال شبکه اتریوم باعث قطعی کامل شده توضیح داد که برای شفافیت بیشتر باید اشاره داشت که اتریوم روز گذشته قطع نشد. بلاک‌ها حتی با وجود محدودیت گنجایش تا نزدیکی پر شدن نیز نرفتند. در دوره‌های زمانی که شبکه با مشکل نهایی کردن تراکنش‌ها مواجه شده بود کاربران اجازه ثبت تراکنش داشتند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان