ادوارد اسنودن: به جای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از آنها استفاده کنید

خانهاخبارادوارد اسنودن: به...

آنچه می‌خوانید...

ادوارد اسنودن، افشاگر معروف آژانس امنیت ملی آمریکا روز گذشته در کنفرانس اجماع 2022 کوین دسک از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد. وی در این کنفرانس خاطرنشان کرد مردم باید به جای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، از آنها استفاده کنند و از این فناوری بهره ببرند.

اسنودن در این رابطه گفت:

من از بیت کوین برای پرداخت کردن استفاده می‌کنم. در سال 2013، بیت کوین چیزی بود که برای سرورها پرداخت می‌کردم.

- Advertisement -

وی افزود:

به طور کلی، من مردم را تشویق نمی‌کنم تا پول خود را در ارزهای دیجیتال به عنوان یک فناوری قرار دهند. این همان چیزی است که من را از بسیاری دیگر دور می‌کند.

افشاگر معروف آژانس امنیت ملی آمریکا همچنین از صنعت کریپتو و ارز دیجیتال در مقابل انتقادات گروهی از کارشناسان فناوری که در نامه‌ای خطاب به قانون‌گذاران آمریکا از این صنعت انتقاد کرده بودند، دفاع کرد و گفت معتقد است افرادی که آن نامه را امضا کرده‌اند، به صورت عامدانه صنعت کریپتو را دچار سو تفاهم کرده‌اند و همان انتقادات گذشته را مدام مطرح می‌کنند.

وی در این رابطه گفت:

این نامه استدلالی برای وضعیت موجود است. راه‌های زیادی برای رسیدگی به همه نگرانی‌های آنها وجود دارد. همه افرادی که این نامه را امضا کرده‌اند باید توان درک این صنعت را داشته باشند.

پیشرفت حریم خصوصی

اسنودن در این کنفرانس به وضعیت فعلی حریم خصوصی در فضای اینترنت اشاره کرد و خاطرنشان کرد پیشرفت‌های زیادی در زمینه رمزنگاری محتوای ارتباطات حاصل شده است. با این حال، وی اظهار داشت همچنان نگران ابرداده‌هاست. منظور از ابرداده‌ها، مدارکی است که نشان می‌دهد یک سری از ارتباطات صورت گرفته است.

اسنودن در این رابطه گفت:

به آن فکر کنید که ونی با شیشه‌های تیره در بزرگراه حرکت می‌کند. شما نمی‌توانید ببینید مسافران چه کسانی هستند اما هنوز می‌توانید ببینید ون از کجا رفت، به کجا رسید و سفر آن چقدر طول کشید.

وی افزود:

ما باید مطمئن شویم که هیچ کس نمی‌تواند این‌ها را ببیند. با باید تراکنش‌های مشابه بیشتری را انجام دهیم، این مانند آن است که تعداد بسیاری ون با همان شکل و شمایل وجود دارد و همین باعث می‌شود تا ون اصلی میان جمعیت گم شود.

اسنودن در سال 2013 توسط دولت آمریکا به جاسوسی متهم شد و به روسیه پناهنده شد. وی در سال 2020 اقامت روسیه را اخذ کرد.

ادوارد اسنودن، در پاسخ به سوالی در رابطه با افکارش در رابطه با جنگ در اوکراین، صراحتا گفت که آرزو می‌کند این جنگ هرگز آغاز نمی‌شد و امیدوار است هرچه زودتر، به پایان برسد.

وی در این رابطه گفت:

من به طور جدی در رابطه با بحران اوکراین صحبت نکرده‌ام چراکه می‌دانم نظرات من به درستی پوشش داده نمی‌شود. مطبوعات به عمق مطالب نمی‌پردازند.

اسنودن در این کنفرانس خاطرنشان کرد در حال نوشتن در رابطه با جنگ است و در نهایت، آثار خود را منتشر خواهد کرد.

جالب است بدانید اسنودن در راه‌اندازی و ساخت زی کش، یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های کریپتویی متمرکز بر حریم خصوصی نقش مهم و اساسی ایفا کرده است.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های ادوارد اسنودن چیست؟ آیا استفاده از ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاری در آنها اولویت دارد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان