نوسانات شدید استیبل کوین جمینای (GUSD)؛ علت چه بود؟

خانهاخبارنوسانات شدید استیبل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

استیبل کوین جمینای (GUSD) در یک هفته گذشته و پس از در معرض توجه قرار گرفتن صرافی جمینای به دلیل برنامه کسب سود این پلتفرم (Eran) با نوسانات زیادی همراه بوده و ثبات خود نسبت به دلار آمریکا را از دست داده است. در شبانه‌روز گذشته این ارز ثبات خود را از دست داد تا جمینای و استیبل کوین آن بیش‌ازپیش دچار مشکل شوند.

به نقل از بین‌کریپتو، استیبل کوین جمینای در یک هفته اخیر در محدوده 0.98 دلاری معامله شده و در یک روز اخیر نوسانات سنگین‌تری را نیز تجربه کرده است. باید اشاره داشت که در پی این اتفاقات، صرافی مطرح OKX نیز تصمیم به حذف GUSD از لیست معاملاتی خود گرفت.

- Advertisement -
نمودار استیبل کوین جمینای

این صرافی برای حذف استیبل کوین جمینای دلیل مشخصی را عنوان نکرد و تنها در بیانیه‌ای اشاره داشت که با هدف حفظ و ایجاد ک محیط معاملات اسپات استاندارد و پایدار این پلتفرم همواره عملکرد پروژه‌های لیست شده را زیر نظر گرفته و واجد شرایط بودن آنها برای قرار داشتن در این لیست را مرتب بررسی می‌کند.

توییت okx

از ابتدای سال استفاده از توکن GUSD کاهش قابل‌توجهی داشت و تعداد آدرس‌های فعال آن به سطوح سال 2020 سقوط کرد. باید اشاره داشت که چنین خبری برای یک دارایی که در محیط به‌شدت رقابتی قرار دارد اصلاً خوب نیست.

مطلب مفید: FaucetPay چیست؟ کسب درآمد از فاست ارزهای دیجیتال

تحقیقات درباره صرافی جمینای

درباره سلامت ضعیف اکوسیستم جمینای در چند وقت اخیر می‌توان موارد متعددی را بررسی کرد. این پلتفرم در دو ماه اخیر و بنا بر دلایل مختلف تیتر اخبار بوده است که مهم‌ترین آن کشمکش با صرافی دوقلوی خود جنسیس بر سر محصول کسب سود محسوب می‌شود.

این برنامه در حال حاضر توجه مقامات را به خود جلب کرده و آژانس ایالتی نیویورک تحقیقات خود درباره آیین برنامه و درباره ادعاهای مربوط به شرکت بیمه سپرده فدرال را آغاز کرده است. علاوه بر آن، صرافی برای محصول مذکور تحت بررسی توسط کمیسیون بورس آمریکا نیز قرار گرفته است. در کنار آن، سرمایه‌گذاران این برنامه نیز از جمینای شکایت کرده و اشاره داشته‌اند که صرافی باید محصول اشاره شده را به‌عنوان اوراق بهادار ثبت می‌کرده است.

وضعیت خوب بازار استیبل کوین‌ها

در حالی که استیبل کوین جمینای روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، بازار استیبل کوین‌ها عملکرد خوبی داشته و در یک ماه اخیر ارزش بازار تتر، دای و یو اس دی سی افزایش داشته که نشان دهنده بیشتر شدن تقاضا است. در همین حین، نکته قابل‌توجه کاهش ارزش بازار استیبل کوین بایننس در روزهای اخیر بوده که به نظر اتفاق مهمی نباشد اما تحلیلگران در حال رصد کردن وضعیت این ارز هستند.

دامیننس استیبل کوین‌ها

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان