30 ارز دیجیتال جدید به شاخص قیمت توییتر اضافه شد

خانهاخبار30 ارز دیجیتال...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پلتفرم توییتر در هفته‌های گذشته قابلیت شاخص قیمت خود را راه‌اندازی کرد که تنها از تعداد معدودی رمز ارز مانند بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کرد. با این حال شاخص قیمت توییتر در روزهای اخیر به‌سرعت گسترش ‌یافته و اکنون 30 ارز دیجیتال به آن اضافه شده تا کاربران بتوانند به آسانی و با جستجوی ساده قیمت این ارزها را مشاهده کنند.

- Advertisement -
spot_img

اضافه شدن 30 ارز به شاخص قیمت توییتر

به نقل از کوین تلگراف، این ارزهای اضافه شده بخشی از قابلیت $Cashtags این غول رسانه‌ای هستند که در اواخر ماه دسامبر توسط حساب توییتری این شرکت اعلام شد. گفتنی است که با توییت کردن یا جستجوی نام این ارزهای دیجیتال یا نماد آنها با گذاشتن نماد دلار ($) در جلوی آنها کاربران می‌توانند نمودار و قیمت این ارزها را مشاهده کنند.

- Advertisement -

داده‌ها نشان می‌دهند که 30 توکن اضافه شده به شاخص قیمت توییتر از میان 50 توکن برتر ارزش بازار بوده و شامل تتر، ریپل، BUSD، کاردانو، سولانا، متیک، لایت کوین، دای، آوالانچ، یونی سواپ، دوج کوین و شیبا اینو می‌شوند. با توجه به آنکه ایلان ماسک، مدیرعامل این شبکه اجتماعی از حامیان دوج کوین است، جامعه این میم کوین از این اتفاق بسیار خرسند به نظر می‌رسند.

توییت اعضای جامعه دوج کوین

مطلب مفید: ناظر قرارداد هوشمند (Auditor) کیست؟ معرفی شغلی پردرآمد در بلاک چین

در همین حین باید توجه داشت که حذفیاتی نیز از شاخص قیمت توییتر رخ داده که شامل بایننس کوین، یو اس دی سی، OKB، stETH، پولکادات و ترون می‌شود. این اتفاق در حالی رخ داده که ارزهای اشاره شده در میان 20 رمز ارز برتر ازنظر ارزش بازار هستند.

علاوه بر توکن‌های اشاره شده در ابتدا، رپد بیت کوین، اتریوم کلاسیک، بیت کوین کش، استلار، اینترنت کامپیوتر، مانا و سند باکس نیز دیگر ارزهای اضافه شده به شاخص قیمت توییتر هستند. هنوز مشخص نیست که معیار توییتر برای اضافه کردن ارزهای دیجیتال چیست. با این حال حساب توییتری Twitter Business در اعلامیه اولیه خود اشاره داشت که به اضافه کردن رمز ارزها به این ویژگی جدید ادامه خواهد داد.

شاخص قیمت این شبکه داده‌های خود را از تریدینگ ویو می‌گیرد. با این حال در صفحه‌ای که اطلاعات ارز نشان داده می‌شود، لینکی قرار گرفته که کاربر را به صفحه معاملاتی آنلاین آن ارز در صرافی رابین‌هود هدایت می‌کند. این در حالی است که هنوز هیچ توافقنامه همکاری میان دو شرکت به‌طور رسمی منتشر نشده است.

گفتنی است که از زمان روی کار آمدن ایلان ماسک وی همواره در تلاش بوده است تا دیدگاه خود از توییتر 2.0 را با اعضای جامعه به اشتراک بگذارد. یکی از این دیدگاه شامل ادغام پرداخت با رمز ارزها در این پلتفرم رسانه‌ای می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان