ایردراپ جدید استپن؛ چه کسانی آن را دریافت خواهند کرد؟

خانهاخبارایردراپ جدید استپن؛...

آنچه می‌خوانید...

پلتفرم حرکت برای کسب درآمد استپن (Stepn) و مبتنی بر NFTها قصد دارد ایردراپی را برای هولدرهای NFT های جنسیس خود راه‌اندازی کند. بر اساس داده‌ها، ایردراپ استپن، ابتکار افق نو (New Horizon Initiative) نام دارد و برای کاربرانی خواهد بود که تا روز یکشنبه، 19 فوریه صاحب یکی از NFTهای جنسیس این پلتفرم بوده باشند.

ایردراپ استپن

به نقل از دی‌کریپت، کفش‌ها یا همان NFTهای جنسیس در پلتفرم استپن در شماره شناسایی خود دارای حرف G هستند تا کاربران آنها را با دیگر NFTها اشتباه نگیرند. علاوه بر آن، باید اشاره داشت افرادی که کفش خود را در زمان مذکور داخل بازار قرار داده باشند یا NFT آن‌ها در حساب خرج کردنشان نباشد، برای ایردراپ استپن واجد شرایط نخواهند بود.

- Advertisement -

این ایردراپ در روزهای آینده صورت خواهد گرفت و به هولدرهای NFTهای معمولی پلتفرم 4 هزار GMT، توکن حاکمیتی استپن را پاداش می‌دهد. گفتنی است که این توکن با GST تفاوت دارد. GST توکنی با عرضه نامحدود است که از آن برای پاداش دادن به کاربران درازای فعالیت‌هایی مانند راه رفتن و دویدن استفاده می‌شود.

درحالی‌که هولدرهای کفش‌های معمولی استپن تنها 4 هزار توکن دریافت می‌کنند، ایردراپ استپن برای کفش‌ها و NFTها خاص‌تر مانند دسته غیرمعمولی، کمیاب و حماسی به ترتیب 8 هزار، 16 هزار و 32 هزار توکن GMT خواهد بود. قابل‌توجه است که قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر و با ریزش 89 درصدی از اوج قیمتی خود در محدوده 0.45 دلاری قرارگرفته است.

مطلب مفید: هرآنچه باید درمورد دفترچه سفارش ارز دیجیتال (Order Book) و نحوه خواندن آن بدانید!

روز جمعه پلتفرم استپن در یک پست توییتری از اعضای جامعه خود و هولدرهای کفش‌های جنسیس خود تشکر کرد که در بازار نزولی همراه این تیم و پلتفرم بوده و آنها را ترک نکردند.

آیا استپن در مسیر اشتباهی قرارگرفته است؟

برخی از کاربران از انحصاری بودن ایردراپ استپن ابراز ناامیدی کرده‌اند و اشاره داشتند که این ایردراپ برخلاف ادعای پلتفرم احساس اهمیت دادن به جامعه را ندارد. یکی از کاربران اشاره داشت که پلتفرم نباید از واژه جامعه برای ایردراپ خود استفاده کند چراکه آنها تنها اقلیت هولدرهای جنسیس را مدنظر خود قرار داده‌اند.

توییت استپن

گفتنی است که NFTهای جنسیس بستگی به بلاک چین مورداستفاده کاربران دارند. در شبکه سولانا، کفش‌های G1 تا G10000 جنسیس محسوب می‌شوند و در اتریوم نیز کفش‌های G16000 تا G17000 در این دسته قرار می‌گیرند. در همین راستا، برخی از کاربرانی که هولدر این نوع کفش‌ها نیستند اما زمان زیادی را در پلتفرم سپری کرده‌اند اشاره داشتند که به‌اندازه کافی به استپن وفادار بوده‌اند که شایسته دریافت پاداش را داشته باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان