افزایش ۱۵ درصدی قیمت کرونوس در چند روز اخیر؛ علت چه بود؟

خانهاخبارافزایش ۱۵ درصدی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت کرونوس (CRO) توکن بومی صرافی کریپتو دات کام در یک هفته گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و در تنها 2 روز گذشته با رشد بیش از 11 درصدی همراه بوده است. در حال حاضر این ارز در محدوده 0.075 دلاری معامله می‌شود و در یک هفته گذشته با رالی صعودی 15 درصدی همراه بوده تا در میان آلت کوین‌هایی قرار گیرد که در چند وقت اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند.

- Advertisement -
spot_img
نمودار کرونوس

دلایل افزایش قیمت کرونوس

به نقل از یوتودی، کرونوس توکن بومی صرافی کریپتو دات کام است و در چند وقت اخیر شاهد حضور آن در کمپین‌هایی بوده‌ایم که به افزایش تقاضا برای آن از سمت کاربران و سرمایه‌گذاران کمک کرده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که رشد قیمت کرونوس در چند روز اخیر را می‌توان به 3 دلیل بنیادی نسبت داد.

- Advertisement -

اولین علت، هیجان پیش آمده در رابطه با همکاری صرافی کریپتو دات کام و سامسونگ، غول حوزه خدمات الکترونیکی و فناوری است. باید اشاره داشت که در پی همکاری این دو، شاهد طراحی و بهینه‌سازی برنامه کرونوس (Cronos App) برای دستگاه‌های گلکسی Z Fold بودیم. هدف این برنامه بهبود قابلیت و ویژگی‌های مربوط به معاملات و تحلیل‌های معاملاتی است.

مطلب مفید: منظور از بازار اولیه و ثانویه در ارزهای دیجیتال چیست؟

دومین دلیل برای رشد قیمت کرونوس را می‌توان به درگاه منحصربه‌فردی نسبت داد که کرونوس به‌عنوان یکی از پشتیبان‌های اصلی هارد فورک شاپلا برای دریافت جوایز کاربران اتریوم ایجاد کرده است. علت سوم نیز لیست شدن پروژه‌های نوآور و ابتکاری هستند که باعث شده‌اند صرافی کریپتو دات کام نسبت به رقبای خود موضعی پویاتر داشته باشد و کاربران بیشتری را جذب کند.

باید اشاره داشت که رشد قیمت کرونوس و رهبری توکن‌های بومی صرافی‌ها از سمت آن، الزاماً نکته عجیبی نیست. ارزهای دیجیتال متصل به صرافی‌ها معمولاً بازار آماده‌ای دارند که تقاضا و خرید را تضمین می‌کند. این امر علاوه بر کرونوس، برای توکن‌هایی مانند بایننس کوین، OKB و … نیز صدق می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان