امکان خرید و فروش NFT برای کاربران محصولات ال جی فراهم شد

خانهاخبارامکان خرید و...

آنچه می‌خوانید...

ال جی (LG)، یکی از غول‌های شرکت‌های لوازم الکترونیکی خانگی در کره جنوبی به تازگی بر اهداف متاورسی خود در سال 2023 تاکید کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این شرکت، علاقه‌مندان به NFTها اکنون می‌توانند با استفاده از سرویسی با نام بلید ولت (Blade Wallet) به خرید، فروش و معامله NFTها در تلویزیون‌های هوشمند ال جی خود بپردازند.

هدف متاورسی شرکت ال جی

به نقل از دی‌کریپت، بلید ولت به‌عنوان یک کیف پول بازبینی شده برای وب 3 در شبکه هدرا توصیف ‌شده است. هدرا از هش گراف، تکنولوژی دفتر توزیع شده استفاده می‌کند که به‌عنوان جایگزینی برای بلاک چین‌ها نیز شناخته می‌شود.

- Advertisement -

گفتنی است که ال جی در ماه سپتامبر، معاملات NFTها را برای کاربران آمریکایی خود که از تلویزیون‌های با سیستم‌عامل 5.0 به بالا استفاده می‌کردند، فعال کرده بود اما این کاربران نیز در استفاده از کیف پول اختصاصی پلتفرم به نام Wallypto با محدودیت مواجه بودند.

اکنون بنا بر داده‌های شرکت، کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال جی می‌توانند به پلتفرم متاورسی سانسار نیز دسترسی داشته باشند. باید اشاره داشت که سانسار یک پلتفرم اجتماعی مبتنی بر اقتصاد بازار تولید شده توسط کاربر (UGM) است. کاربران از طریق ارائه‌دهنده ابری Ubitus به این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند و طبق گزارش‌ها می‌توانند به رویدادهای زنده‌ای مانند کنسرت‌ها دسترسی داشته باشند.

مطلب مفید: آموزش کامل خرید شماره مجازی تلگرام (Telegram)

سانسار تنها پلتفرم متاورسی نیست که شرکت ال جی با آن همکاری می‌کند. این شرکت اخیراً اعلام کرد که با شرکت استریمینگ ابری Oorbit به توافق رسیده تا بتواند تجربه قابل تعامل متاورس را به تلویزیون‌های هوشمند خود بیاورد. این همکاری به کاربران اجازه می‌دهد تا از دنیاهای مجازی و تجربه‌هایی مانند کنسرت‌های مجازی در پلتفرم‌هایی مانند ELYNXIR لذت ببرند. علاوه بر آن، کاربران از بازی‌های چندنفره بر بستر پلتفرم Auxworld نیز بهره‌مند می‌شوند.

کاهش علاقه به متاورس

در حالی که شرکت ال جی توقع زیادی نسبت به متاورس دارد و تلاش زیادی نیز در این حوزه کرده است، باید اشاره داشت که هیجانات پیرامون این تکنولوژی چند وقتی است که کاهش منحصربه‌فردی داشته است. از ماه مارس 2022 به بعد، پلتفرم‌های متاورسی مانند سندباکس و دیسنترالند با کاهش 80 درصدی تعداد کاربران همراه بودند. در همین حین، سندباکس هدف صندوق سرمایه‌گذاری خود را نیز نصف کرده و به 1 میلیارد دلار رسانده است.

علاوه بر آن، شرکت متا که تمرکز خود را به‌صورت کامل بر متاورس معطوف کرده است نیز با ریزش ارزش سهام خود به میزان 60% از زمان تغییر نام خود مواجه شده است، اما همچنان از رؤیا و هدف متاورسی خود عقب‌نشینی نکرده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان