داده‌ها نشان می‌دهند دو کوان قبل از سقوط لونا شرکت ترا فرم لبز را منحل کرده است

خانهاخبارداده‌ها نشان می‌دهند...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فکت کوینز: داستان دراماتیک سقوط بلاک چین ترا و توکن بومی آن لونا هنوز به پایان نرسیده است و اکنون بنابر مدارک قانونی سمت و سوی تازه ای نیز به خود گرفته است. بر اساس مدارکی که به تازگی یافت شده، قبل از فاجعه تاریخی لونا و سقوط شبکه، دو کوان، مدیرعامل شرکت ترا فرم لبز دو دفتر و شرکت ترا در کره جنوبی را منحل کرده است.

- Advertisement -

بنابر گزارش رسانه کره ای دیجیتال تودی، اطلاعات بدست آمده از دادگاه عالی اداره ثبت کره نشان می‌دهد که دو کوان قبل از رخ دادن این اتفاقات با موفقیت دو شعبه و شرکت مادر را منحل کرده است. روز 30 آوریل و در یک جلسه میان سهام داران، شعبه های شرکت ترا در دو شهر بوسان و سئول به منظور انحلال انتخاب شدند و در تاریخ 4 و 6 ماه مه نیز منحل شدن آنها عملی شد.

- Advertisement -

زمان بندی این اتفاقات باعث شده تا جامعه کریپتو نسبت به اتفاقات مشکوک شوند و احتمال رابطه میان این اتفاقات و امحا مالی لونا و استیبل کوین UST را در تاریخ 10 مه مدنظر قرار دهند.

توییت ترا

مطلب مفید: آیا کامپیوترهای کوانتومی حوزۀ ارزهای دیجیتال را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند؟

ترا در حال حاضر و بنابر اصلاحیه طرح حاکمیتی 1623 در فرایند نجات شبکه به سر می‌برد. در صورتی که طرح مذکور مورد تایید جامعه قرار گیرد، شاهد سه بازبینی و اصلاح در سیستم کنونی خواهیم بود. بنابر این بازبینی ها، نقدینگی ابتدایی از 15 به 30 % افزایش خواهد یافت تا فشارهای تورمی در آینده را مدیریت کند، مبلغی برای افرادی که قبل از این اتفاقات هولدر لونا بودند تدارک دیده می‌شود و همچنین سرمایه در نظر گرفته شده برای هولدرهای UST که بعد از سقوط قیمت ها در این ارز سرمایه گذاری کردند کاهش می‌یابد.

در توضیحات طرح، دو کوان نوشته است که بی ثباتی استیبل کوین UST لحظه هک دائو ترا بوده است و اکنون فرصتی برای یک آغاز جدید است. گفتنی است که در صورت تایید طرح نجات ترا، شبکه جدید از 27 مه کار خود را آغاز خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان