اقتصاددان مطرح: اندیکاتوری در نمودار بیت کوین از نوسانات شدید قیمت خبر می‌دهد

خانهاخباراقتصاددان مطرح: اندیکاتوری...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

الکس کروگر، یکی از اقتصاددان های مطرح و تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال به تازگی به اندیکاتوری اشاره کرده که در گذشته نیز به صورت تاریخی سیگنال هایی از نوسانات شدید قیمتی در بیت کوین ارائه کرده است. کروگر در توییتر به دنبال کنندگان خود گفت که اندیکاتور شاخص نوسانات بیت کوین (BVOL) را زیر نظر داشته باشند چرا که در حال ارسال سیگنال است. این اندیکاتور نوسانات قیمت بیت کوین را در بازه زمانی 30 روزه و با استفاده از میانگین وزنی زمانی قیمت اندازه گیری می‌کند.

- Advertisement -
spot_img

بر اساس صحبت های کروگر، هر زمان که اندیکاتور شاخص نوسانات بیت کوین به زیر 25 رسیده است، مدتی بعد شاهد یک حرکت انفجاری از قیمت بوده‌ایم. همانطور که در تصویر زیر پیداست، پس از رخ دادن این اتفاق قیمت دوبار با حرکت انفجاری به سمت بالا و یکبار به سمت پایین حرکت کرده است.

- Advertisement -
اندیکاتور شاخص نوسانات بیت کوین
اندیکاتور شاخص نوسانات بیت کوین

این اقتصاددان مطرح معتقد است که با توجه به وضعیت شاخص نوسانات بیت کوین، اعلام شاخص قیمت مصرف کننده در روز پنجشنبه می‌تواند کاتالیزور اصلی و بنیادی برای موج حرکتی پرنوسان بعدی بیت کوین در جهت صعودی یا نزولی باشد. بنابر پیش بینی ها انتظار می‌رود که نرخ تورم در بازه یک ساله 8.1% اعلام شود و هرگونه مغایرت با این عدد می‌تواند باعث نوسانات قیمتی بزرگی در بیت کوین شود.

مطلب مفید: 7 اشتباهی که باید هنگام انتخاب پلتفرم استیکینگ از آن اجتناب کنید

بنابر صحبت های کروگر، داده های تکنیکالی بیت کوین مثبت هستند و این ارز در تلاش است تا خط روند مقاومتی  یک ساله خود را بشکند. وی در این باره اشاره داشت که بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان در وضعیت مناسبی به سر می‌برد و همه سرمایه گذاران و تحلیلگران در حال مشاهده سطوح یکسانی هستند.

نمودار بیت کوین
نمودار بیت کوین

وی در ادامه صحبت های خود به همبستگی بازار ارزهای دیجیتال و بازار سهام اشاره کرد. کروگر نموداری را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت که نشان از همبستگی میان بورس نزدک و بیت کوین دارد. وی افزود که فوق العاده است، شاید معامله گران ارزهای دیجیتال باید نه با اتریوم یا BTC بلکه با معاملات آتی نزدک شروع به محافظت از معاملات خرید خود کنند.

برای اطلاع از آخرن اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان