شرکت تتر اوراق تجاری پشتوانه خود را به صفر رساند

خانهاخبارشرکت تتر اوراق...

آنچه می‌خوانید...

شرکت تتر پس از ماه‌ها کاهش تدریجی اوراق تجاری پشتوانه خود اعلام کرد بالاخره این نوع دارایی را در ذخایر خود به صفر رسانده است. به دنبال این اقدام، بیش از 30 میلیارد دلار از اوراق تجاری بدون هیچ ضرری از پشتوانه این شرکت خارج شده است.

اقدام اخیر تتر کمتر از دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که این شرکت اعلام کرد میزان اوراق تجاری ذخایر خود را به کمتر از 50 میلیون دلار کاهش داده است.

- Advertisement -

اوراق تجاری، نوعی اوراق بدهی کوتاه‌مدت و بدون پشتوانه هستند که توسط شرکت‌های مختلف منتشر و میان سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود. این اوراق معمولا نوسانات بالایی دارند و به همین خاطر، تتر در ماه‌های اخیر تصمیم گرفت تا در جهت ارتقاء کیفیت ذخایر استیبل کوین خود، آنها را با اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا جایگزین کند.

براساس اطلاعیه روز گذشته، پشتوانه تتر بالاخره از اوراق تجاری خالی شده و با اوراق خزانه‌داری آمریکا جایگزین شده است. تتر مدعی است این شرکت، اوراق تجاری خود که تا ژوئیه سال گذشته حدود 30 میلیارد دلار ارزش داشته است را بدون هیچ زیانی به صفر رسانده است.

تتر در این رابطه گفت:

امروز، هدف کاهش اوراق تجاری خزانه به صفر محقق شده است.

به گفته تتر، این اقدام بخشی از تلاش تتر برای افزایش شفافیت و حمایت از استیبل کوین‌های خود با ذخایر امن و با نقدینگی بالاتر در بازار است.

در این اطلاعیه آمده است:

کاهش اوراق تجاری به صفر نشانه‌ای بر تعهد تتر به پشتیبانی از توکن‌های خود با ایمن‌ترین ذخایر موجود در بازار است. این گامی به سوی شفافیت و اعتماد بیشتر، نه تنها برای تتر بلکه برای کل صنعت استیبل کوین است.

در آخرین به‌روزرسانی، شرکت تتر از میزان اوراق خزانه‌داری پشتوانه خود رونمایی نکرده است، با این حال، در تاریخ 30 سپتامبر، تتر اعلام کرد این اوراق 58.1% از ذخایر را تشکیل می‌دهند.

نظر شما در رابطه با کاهش اوراق تجاری در پشتوانه تتر چیست؟ آیا این اقدام به ایمن‌تر کردن تتر کمک خواهد کرد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان